dc.contributor |
Rey Porca, Juan José |
|
dc.contributor.author |
Von Freyhold, Kenneth
|
|
dc.date.accessioned |
2016-02-10T11:31:20Z |
|
dc.date.available |
2016-02-10T11:31:20Z |
|
dc.date.issued |
2016-02-10 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/1819 |
|
dc.description.abstract |
Aquest treball estudia la necessitat d’aplicar noves metodologies
d’ensenyament als centres educatius, per tal d’afavorir l’aprenentatge de
l’alumnat i augmentar-ne els resultats acadèmics. Per altra part, també
reflexiona sobre la realció dels centres educatius i el seu entorn inmediat.
A través d’un cas pràctic, es fa una proposta de modificació de l’entorn construit
de l’IES Josep Sureda i Blanes, on els alumnes són els protagonistes del
procés de transformació. Un projecte didàctic basat en el treball per projectes i
la coordinació interdepartamental són la base per fer realitat aquest projecte. |
ca |
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.subject.classification |
Matèries generals UIB::Educació |
ca |
dc.title |
Educació per projectes a l'IES Josep Sureda i Blanes: actuacions a la pantalla acústica del centre |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.subject.keywords |
Treball per projectes |
ca |
dc.subject.keywords |
Aprenentatge significatiu |
ca |
dc.subject.keywords |
Treball interdepartamental |
ca |
dc.subject.keywords |
Entorn construit |
ca |
dc.subject.keywords |
Educació i ofici |
ca |
dc.subject.keywords |
Project work |
ca |
dc.subject.keywords |
Significant learning |
ca |
dc.subject.keywords |
Interdepartmental working |
ca |
dc.subject.keywords |
Built environment |
ca |
dc.subject.keywords |
Education and profession |
ca |