dc.contributor |
Domingo Palomares, Herminio |
|
dc.contributor.author |
Díez Massot, Magdalena Catalina
|
|
dc.date.accessioned |
2017-11-02T11:54:40Z |
|
dc.date.available |
2017-11-02T11:54:40Z |
|
dc.date.issued |
2017-11-02 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/2909 |
|
dc.description.abstract |
[cat]L’assetjament escolar és un dels principals problemes a les escoles i ha estat estudiat per
nombrosos autos.
Ja que s’ha observat que són nombrosos els factors que intervenen, el meu estudi intenta
esbrinar si els contextos socioculturals de les escoles influeixen en aquesta
problemàtica.
La metodologia que s’ha emprat és mixta, és a dir, s’ha usat una metodologia
quantitativa mitjançant l’ús de l’eina de l’enquesta i s’ha emprat una metodologia
qualitativa mitjançant l’ús de l’eina de l’entrevista per a corroborar la meva tesi.
Aquesta afirma que tant el context sociocultural que envolta a un centre com el curs en
el que es troben els alumnes té una influència directa amb el bullying, augmentant la
incidència en aquelles escoles que tenen nins amb una problemàtica familiar important. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng]Bullying is a major problem in schools and has been studied by numerous authors.
Since it has been observed that there are many factors involved, my study tries to find
out if the sociocultural contexts of schools influences directly to this problem.
The methodology used is mixed. I have applied a quantitative methodology using the
survey tool and a qualitative methodology using interview tool to confirm my thesis.
This thesis affirm that the sociocultural context surrounding a center and the course in
which students are, has a direct influence with bullying, increasing this incidence in
those schools that have children with important family problems |
ca |
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.subject.classification |
Matèries generals UIB::Educació |
ca |
dc.title |
El Bullying a les escoles |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.subject.keywords |
assetjament escolar |
ca |
dc.subject.keywords |
violència escolar |
ca |
dc.subject.keywords |
víctimes |
ca |
dc.subject.keywords |
agressors |
ca |
dc.subject.keywords |
contextos afavoridors |
ca |