Escolarització/inclusió social dels nens diagnosticats amb TEA a Mallorca

Show simple item record

dc.contributor Domingo Palomares, Herminio
dc.contributor.author Fiol Cantallops, Maria de Lluc
dc.date.accessioned 2017-11-02T12:33:30Z
dc.date.available 2017-11-02T12:33:30Z
dc.date.issued 2017-11-02
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/2912
dc.description.abstract [cat]El següent treball presenta un estudi empíric on es determinen quins recursos s’apliquen a l’actualitat per tal de cobrir la diversitat educativa, concretament als alumnes amb trastorn de l’espectre autista (TEA) a Mallorca. D’aquest mode s’efectuarà l’anàlisi d’estratègies metodològiques especifiques com també els recursos vigents en els centres públics envers els centres destinats a pal·liar dita patologia. En segon lloc, s’avaluarà l’evolució de les lleis educatives baix el concepte de la inclusió. ca
dc.description.abstract [eng]The following work presents an empirical study on determining what resources are applied to the present in order to cover the diversity of education, particularly for students with autism spectrum disorder (ASD) to Mallorca. In this way, will be made analysis of the methodologies applicable and their resources in public centers towards centers designed to mitigate this pathology. Furthermore, evaluate the development of the education laws under the concept of inclusion. ca
dc.language.iso cat ca
dc.subject.classification Matèries generals UIB::Educació ca
dc.title Escolarització/inclusió social dels nens diagnosticats amb TEA a Mallorca ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.subject.keywords inclusió ca
dc.subject.keywords integració ca
dc.subject.keywords estratègies metodològiques ca
dc.subject.keywords diversitat ca
dc.subject.keywords Lleis Educatives ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics