[cat]En aquests darrers anys, hi ha hagut una sèrie de canvis en la nostra societat respecte a
l’educació, concretament, canvis en valors, actituds i pràctiques. Actualment, hi ha una
major conscienciació i reconeixement de la diversitat de l’alumnat com un valor
enriquidor per a tots. Per aquest motiu, és necessari que es duguin a terme pràctiques
inclusives dins les aules.
En aquest treball de final de grau, l'objectiu principal és potenciar l'educació inclusiva a
la classe de cinquè d'educació primària del col·legi CEIP Son Serra. Es parteix d'una
fonamentació teòrica de la paràlisi cerebral per seguidament, exposar i analitzar un cas
únic de paràlisi cerebral, des de la perspectiva mèdica, educativa i familiar. Per
finalitzar, hi ha una proposta d'intervenció educativa per potenciar la presència de tots
els alumnes a l'aula ordinària
[eng]In recent years, there have been a number of changes in our society regarding education,
specifically, changes in values, attitudes and practices. Currently, there is a greater
awareness and recognition of student diversity as an enriching value for all. For this
reason, it is necessary to carry out inclusive practices in classrooms.
In this final project, the main objective is to promote inclusive to the class of fifth-grade
education school education CEIP Son Serra. It is part of a theoretical foundation of
cerebral palsy by then, explain and analyze one case of cerebral palsy, from medical,
educational and family perspective. Finally, there is a proposal of educational
intervention to strengthen the presence of all students in regular classrooms