A partir d’un jardí: proposta didàctica per fomentar la creativitat a l’escola primària

Show simple item record

dc.contributor Capellà Simó, Pere
dc.contributor.author Llabrés Ordinas, Marta
dc.date.accessioned 2017-11-16T12:37:52Z
dc.date.available 2017-11-16T12:37:52Z
dc.date.issued 2017-11-16
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/3403
dc.description.abstract [cat] El present projecte pretén mostrar una visió de l’assignatura d’educació artística com una matèria molt rica en contingut per treballar tant la història de la cultura com l’expressivitat i la creativitat dels infants. Són moltes les escoles que segueixen utilitzant llibres de plàstica on l’únic que es fa és seguir l’enunciat de dalt de la pàgina, mirar la imatge d’exemple que ens donen i reproduir-la a l’espai en blanc que hi ha al costat. Això més que expressió i creativitat sembla un mètode de fabricació en cadena, el qual està ben lluny d’aconseguir els objectius de l’assignatura. La opció que proposam per presentar aquesta assignatura d’una manera més eficient i encisadora per als alumnes, és mitjançant la presentació de diversos autors i algunes de les seves obres. Avui dia amb les noves tecnologies tenim una eina fantàstica per acostar la vida i les obres de diversos autors a dins les aules i fer que així els més petits els arribin a conèixer i a formar part de la seva cultura tal com s’intenta fer amb tot allò que es veu a l’assignatura de Coneixement del medi natural, social i cultural. ca
dc.description.abstract [eng] The present project pretends to show a vision of the artistic education as a rich subject in content to work with both, the history of the culture as the expressiveness and creativity of children. Now a days there are many schools that are still using class books in order to develop this subject, where the only thing that is done is to follow the statement at the top of the page, look at the image that they give us and reproduce it in on the side of the example. This methodology rather than expression and creativity seems to be a method of chain production, which is far from achieving the objectives of the course. The option that we are offering presents the subject in a more efficient and charming way for the students, it is done through the presentation of several authors and some of their works. Now with the development of new technologies that arrive to school, we count with fantastic tools to bring the life and the works of various artists to the classroom and make it so children can reach to know a wider part of their culture as it is done with all the topics to cover on the biology or history subject. ca
dc.language.iso cat ca
dc.subject.classification Matèries generals UIB::Educació ca
dc.title A partir d’un jardí: proposta didàctica per fomentar la creativitat a l’escola primària ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.subject.keywords educació primària ca
dc.subject.keywords educació artística ca
dc.subject.keywords art per infants ca
dc.subject.keywords autores ca
dc.subject.keywords creació ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record