Les Tecnologies de la Informació i la Comunicació en l’àmbit de l’Educació Física: el repte del segle XXI

Show simple item record

dc.contributor Palou Sampol, Pere
dc.contributor.author Domínguez Morales, Neus
dc.date.accessioned 2017-11-16T14:02:24Z
dc.date.available 2017-11-16T14:02:24Z
dc.date.issued 2017-11-16
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/3424
dc.description.abstract [cat] Les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC) tenen un paper fonamental i imprescindible dintre de la societat actual, ja que estan presents en tots els àmbits de la nostra vida quotidiana, incloent l’Educació Física. L’escola s’ha d’adaptar a la nova societat i, per fer-ho, s’han de conèixer les possibilitats i les aplicacions que poden tenir les noves tecnologies en l’educació i, concretament, en les classes d’Educació Física. L’objectiu principal d’aquest treball és donar a conèixer el que són les TIC; el perfil que ha de tenir un mestre per fer-ne un bon ús; els problemes que ens podem trobar a l’hora d’introduir-les en les classes, així com les seves solucions; les possibilitats i avantatges que aporten; un recull de recursos tecnològics que poden utilitzar tant els mestres com els alumnes d’Educació Física; i la introducció dels deures actius per millorar l’activitat i la condició física dels alumnes del CEIP Can Bril (Sencelles). ca
dc.description.abstract [eng] Information and Communications Technologies (ICT) play an essential role in the current society, since they are present in all aspects of our daily life, and, in particular, in physical education. Schools need to keep up with the new trends, and to do that they should be aware of the possibilities and applications that the ICT can have in education and, more specifically, in physical education classes. The main goal of the present paper is to explain what the ICT are; the ideal profile a teacher should have to make good use of them; the problems that may arise when trying to introduce them in the classroom, with its pertinent solutions; the possibilities and advantages that they provide; a set of technological tools that both teachers and students of physical education can use; and the introduction of active homework for the students in CEIP Can Bril (Sencelles), which are aimed to improve their physical activities and condition. ca
dc.language.iso cat ca
dc.subject.classification Matèries generals UIB::Educació ca
dc.title Les Tecnologies de la Informació i la Comunicació en l’àmbit de l’Educació Física: el repte del segle XXI ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.subject.keywords educació primària ca
dc.subject.keywords educació física ca
dc.subject.keywords Tecnologies de la Informació i la Comunicació ca
dc.subject.keywords recursos TIC ca
dc.subject.keywords deures actius ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics