[cat] Desprès d’haver contrastat la realitat de l’E.F. a les escoles de Mallorca i d’haver realitzat uns formularis, (dirigits a mestres especialistes i practicants de l’àrea en qüestió) s’han fet evident dues debilitats. Per una part, la manca de relació entre l’àrea d’E.F.i les TIC, i per l’altra, la falta d’eines per agilitzar les programacions didàctiques de l’àrea. Com a resposta a aquestes necessitats, s’ha creat una aplicació online anomenada “TRIAJOC”. La creació d’aquesta “app” suposarà un trencament de les barreres que hi ha entre les TIC i l’EF, ja que mitjançant una aplicació s’agilitzarà el procés de programar l’àrea. Contribuint així a una evolució de l’àrea, la qual s’anirà desmarcant de la concepció “tradicional” què encara conserven alguns docents.
[eng] After I've been corroborated PE reality at Mallorca schools and I've done a questionnaire, (address to specialist teachers and PE practicants) two weakness are obvious. by one hand, no relation between PE and ICT, and by the other hand, there are no tools to hurry didactics programming. to supply these necessity, an online app called "TRIAJOC" has been created. this app will help the relation between PE and ICT, because of it app will hurry up the process of programming this subject. it is going to evolutionate and the traditional style that some teachers have yet will desapear