Estudi comparatiu de la intervenció en l’àmbit del llenguatge a partir dels contes en infants amb discapacitat intel·lectual

Show simple item record

dc.contributor Bassa Martín, Ramon Miquel
dc.contributor.author Rosselló Mora, Catalina
dc.date 2016
dc.date.accessioned 2017-11-17T09:57:06Z
dc.date.available 2017-11-17T09:57:06Z
dc.date.issued 2017-11-17
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/3458
dc.description.abstract [cat] Aquest estudi tracta sobre la intervenció en l’àmbit del llenguatge en infants amb discapacitat intel·lectual. Pretén analitzar la competència lingüística d’aquests i intervenir a partir dels resultats obtinguts gràcies al Termòmetre Lingüístic. L’eina elegida per a treballar-ho són els contes, un material engrescador que facilita la intervenció en tots els àmbits. Es partirà d’una sèrie de supòsits teòrics, els quals serviran de base per la contextualització de l’estudi, per a posteriorment descriure la intervenció duta a terme amb els material elaborats. Finalment s’avaluarà si la intervenció ha estat adequada repetint la prova del Termòmetre Lingüístic i extraient conclusions sobre l’evolució de cada infant, comparant els resultats obtinguts i avaluant també els materials emprats ca
dc.description.abstract [eng] This article explores the intervention with children with intellectual disability in the language field. It analyses the linguistic competence and interferes based on the results achieved through the “Termòmetre Lingüístic”. This will be based on stories as engaging material that facilitates intervention in all areas. It will depart from a series of theories, which will be used as a basis for the contextualization of the study upon which to later describe the intervention undertaken with the used materials. Finally, in order to evaluate whether the intervention has been successful, the “Termòmetre Linguistic” test will be undertaken again reaching conclusion about the evolution of every individual, comparing the results and also evaluating the materials. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.title Estudi comparatiu de la intervenció en l’àmbit del llenguatge a partir dels contes en infants amb discapacitat intel·lectual ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.subject.keywords llenguatge ca
dc.subject.keywords infants ca
dc.subject.keywords discapacitat intel·lectual ca
dc.subject.keywords contes ca
dc.subject.keywords intervenció ca
dc.subject.udc 373 – Ensenyament primari i secundari


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record