dc.contributor |
Bassa Martín, Ramon Miquel |
|
dc.contributor.author |
Rosselló Mora, Catalina
|
|
dc.date |
2016 |
|
dc.date.accessioned |
2017-11-17T09:57:06Z |
|
dc.date.available |
2017-11-17T09:57:06Z |
|
dc.date.issued |
2017-11-17 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/3458 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Aquest estudi tracta sobre la intervenció en l’àmbit del llenguatge en infants amb discapacitat intel·lectual. Pretén analitzar la competència lingüística d’aquests i intervenir a partir dels resultats obtinguts gràcies al Termòmetre Lingüístic.
L’eina elegida per a treballar-ho són els contes, un material engrescador que facilita la intervenció en tots els àmbits.
Es partirà d’una sèrie de supòsits teòrics, els quals serviran de base per la contextualització de l’estudi, per a posteriorment descriure la intervenció duta a terme amb els material elaborats.
Finalment s’avaluarà si la intervenció ha estat adequada repetint la prova del Termòmetre Lingüístic i extraient conclusions sobre l’evolució de cada infant, comparant els resultats obtinguts i avaluant també els materials emprats |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] This article explores the intervention with children with intellectual disability in the language field. It analyses the linguistic competence and interferes based on the results achieved through the “Termòmetre Lingüístic”.
This will be based on stories as engaging material that facilitates intervention in all areas. It will depart from a series of theories, which will be used as a basis for the contextualization of the study upon which to later describe the intervention undertaken with the used materials. Finally, in order to evaluate whether the intervention has been successful, the “Termòmetre Linguistic” test will be undertaken again reaching conclusion about the evolution of every individual, comparing the results and also evaluating the materials. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.title |
Estudi comparatiu de la intervenció en l’àmbit del llenguatge a partir dels contes en infants amb discapacitat intel·lectual |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.subject.keywords |
llenguatge |
ca |
dc.subject.keywords |
infants |
ca |
dc.subject.keywords |
discapacitat intel·lectual |
ca |
dc.subject.keywords |
contes |
ca |
dc.subject.keywords |
intervenció |
ca |
dc.subject.udc |
373 – Ensenyament primari i secundari |
|