L’Educació Física com eina d’Inclusió Social

Show simple item record

dc.contributor Palou Sampol, Pere
dc.contributor.author Hernández Marí, Marina
dc.date.accessioned 2017-11-20T08:13:53Z
dc.date.available 2017-11-20T08:13:53Z
dc.date.issued 2017-11-20
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/3525
dc.description.abstract [cat] La Inclusió és un principi mitjançant el qual es tenen en compte les necessitats de tots els alumnes, perquè puguin participar de l’ ensenyament-aprenentatge. Aquest terme és actual, per tant, en aquest treball es farà un recorregut del que s’ha fet fins arribar a aquest punt. Per una altra banda, l’Educació Física és una bona eina d’Inclusió Social i en aquest treball es farà una recerca bibliogràfica amb l’objectiu d’elaborar una proposta d’Educació Física inclusiva als centres escolars a tres nivells: escola, aula i sessions d’E.F. ca
dc.description.abstract [eng] Inclusion is a principle that takes into account the needs of all students, so they can participate in the teaching -learning process. This term is present, therefore, this paper will explore what has been done up to that point. On the other hand, physical education is a good tool for Social Inclusion and this work will be a literature search in order to prepare a proposal for inclusive physical education in schools at three levels: school, classroom and PE sessions. ca
dc.language.iso cat ca
dc.subject.classification Matèries generals UIB::Educació ca
dc.title L’Educació Física com eina d’Inclusió Social ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.subject.keywords inclusió ca
dc.subject.keywords educació física ca
dc.subject.keywords diversitat ca
dc.subject.keywords aprenentatge cooperatiu ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics