dc.contributor |
Palou Sampol, Pere |
|
dc.contributor.author |
Hernández Marí, Marina
|
|
dc.date.accessioned |
2017-11-20T08:13:53Z |
|
dc.date.available |
2017-11-20T08:13:53Z |
|
dc.date.issued |
2017-11-20 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/3525 |
|
dc.description.abstract |
[cat] La Inclusió és un principi mitjançant el qual es tenen en compte les necessitats de tots els alumnes, perquè puguin participar de l’ ensenyament-aprenentatge. Aquest terme és actual, per tant, en aquest treball es farà un recorregut del que s’ha fet fins arribar a aquest punt. Per una altra banda, l’Educació Física és una bona eina d’Inclusió Social i en aquest treball es farà una recerca bibliogràfica amb l’objectiu d’elaborar una proposta d’Educació Física inclusiva als centres escolars a tres nivells: escola, aula i sessions d’E.F. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] Inclusion is a principle that takes into account the needs of all students, so they can participate in the teaching -learning process. This term is present, therefore, this paper will explore what has been done up to that point. On the other hand, physical education is a good tool for Social Inclusion and this work will be a literature search in order to prepare a proposal for inclusive physical education in schools at three levels: school, classroom and PE sessions. |
ca |
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.subject.classification |
Matèries generals UIB::Educació |
ca |
dc.title |
L’Educació Física com eina d’Inclusió Social |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.subject.keywords |
inclusió |
ca |
dc.subject.keywords |
educació física |
ca |
dc.subject.keywords |
diversitat |
ca |
dc.subject.keywords |
aprenentatge cooperatiu |
ca |