Proposta d’intervenció de com treballar de manera interdisciplinària els Valors Socials i Cívics a l’Educació Primària

Show simple item record

dc.contributor Adame Obrador, María Teresa
dc.contributor.author Baidez Tomás, Inmaculada Concepción
dc.date.accessioned 2017-11-20T09:20:09Z
dc.date.available 2017-11-20T09:20:09Z
dc.date.issued 2017-11-20
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/3551
dc.description.abstract [cat] El bagatge de valors del qual disposa un determinat individu és el pilar sobre el qual es cimenta la integritat humana i, a la vegada, aquesta integritat és la força que necessita la nostra societat per tal de poder conviure en harmonia els uns amb els altres. En línies generals, és molt poc probable que una comunitat funcioni bé si les persones que la conformen no es basen en determinats principis. L’objectiu principal d’aquest treball és destacar la importància que té el fet d’implementar a les nostres aules, de l’Educació Primària, l’àrea de Valors Socials i Cívics seguint metodologies més significatives i engrescadores, per tal d’aconseguir una educació integral de tot l’alumnat. D’aquesta manera, oferim una proposta didàctica interdisciplinària la qual es va dur a terme amb un grup de nins de l’Educació Primària. La confrontació entre un abans i un després de l’observació duta a terme sobre el comportament actitudinal d’aquests nins, ens ha permès evidenciar un canvi molt significatiu, no només quant al comportament de l’infant ens referim, sinó que també en la millora de les seves relacions interpersonals. ca
dc.description.abstract [eng] The luggage of values which each individual has is the pillar on which rests the human integrity and at the same time, this integrity is the force that our society needs in order to live in harmony with one another. Broadly speaking, it is very unlikely for a community to work well if the people who form it are not based on certain principles. The main objective of this paper is to highlight the importance of implementing the area of Social and Civic Values in our primary education classrooms. This can be done by following more significant and exciting methodologies in order to achieve a comprehensive education of all students. To prove our point, we will show this interdisciplinary didactic already conducted on a group of primary education children. The comparison between before and after the observation conducted on attitudinal behavior of these children has allowed us to demonstrate a significant change, not only regarding the behavior of the child, but also in improving their interpersonal relationships. ca
dc.language.iso cat ca
dc.subject.classification Matèries generals UIB::Educació ca
dc.title Proposta d’intervenció de com treballar de manera interdisciplinària els Valors Socials i Cívics a l’Educació Primària ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.subject.keywords els valors a l’Educació Primària ca
dc.subject.keywords transversalitat ca
dc.subject.keywords interdisciplinarietat ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics