Competència emocional: l’autoestima. Proposta didàctica a partir de l’aprenentatge cooperatiu

Show simple item record

dc.contributor Adame Obrador, María Teresa
dc.contributor.author Fullana Pardo, Maria Jennifer
dc.date.accessioned 2017-11-20T09:25:53Z
dc.date.available 2017-11-20T09:25:53Z
dc.date.issued 2017-11-20
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/3553
dc.description.abstract [cat] El següent Treball de Fi de Grau (TFG) es basa en l’estudi d’una de les competències emocionals: l’autoestima. Encara que l’autoestima abasti diferents vessants, al següent treball s’ha fet una anàlisi de com les relacions interpersonals entre iguals hi conflueixen de manera directa. A més, es treballaran les seves connexions amb l’aprenentatge cooperatiu, ja que utilitza una metodologia que aporta beneficis al desenvolupament de l’autoestima. Finalment, es presenta una proposta didàctica centrada per treballar dins el pla d’acció tutorial, amb visió de transversalitat, per potenciar l’autoestima de l’alumnat mitjançant la millora de les relacions entre iguals. Aquesta proposta no es centra en un grup en concret, per tant, es tracta d’activitats flexibles, que es poden adequar a les diferents necessitats puguin sorgir en la seva posada en pràctica. ca
dc.description.abstract [eng] The next Final Dissertation focuses on the intention to study one of the Emotional Competences: self-esteem. Self-esteem embrace different aspects, however, during this project, particular emphasis has been placed on the analysis of how interpersonal relationships between scholars could affect directly to their self-esteem. Cooperative learning plays an important role here, because its cooperative methodology offers so many advantages and leads to a better group cohesion. Moreover, a didactic proposal is presented to be worked with students. It is directly related to enhance scholar’s self-esteem based on the improvement of relationships between equals. This approach does not focus on a specific school but is based on flexible and transversally activities which might be adapted to the different requirements that may arise in their implementations at a real school. ca
dc.language.iso cat ca
dc.subject.classification Matèries generals UIB::Educació ca
dc.title Competència emocional: l’autoestima. Proposta didàctica a partir de l’aprenentatge cooperatiu ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.subject.keywords educació emocional ca
dc.subject.keywords autoestima ca
dc.subject.keywords aprenentatge cooperatiu ca
dc.subject.keywords proposta didàctica ca
dc.subject.keywords educació primària ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics