[cat] Aquest treball pretén mostrar la realitat d’un centre escolar quant a l’ús que els mestres fan de les TIC. En primer lloc s’ha realitzat una recerca d’informació amb fonamentació teòrica que inclou les diferents definicions de les TIC, els seus avantatges com desavantatges i també el seu ús i integració dins l’educació. Es segueix una metodologia de recolliment de dades mitjançant un qüestionari als docents del centre de Son Ferriol. Degut als resultats, es presenta una proposta d’intervenció que reforci la formació del professorat en les TIC. Finalment es fa una conclusió on els docents afirmen que utilitzen les TIC i que la formació es necessària i beneficiosa per una educació de qualitat.
[eng] This work aims to show the reality of a school in the use that teachers make of ICT. At first I have done a research of information that includes the different definitions of ICT, their advantages and disadvantages and their use and integration in the education. The study follows a methodology of data collection made by a questionnaire to teachers of the school in Son Ferriol. As a result I present a proposal for intervention to strengthen teacher training in ICT. Finally there is a conclusion where teachers say they use ICT and they say that the training is necessary and beneficial to quality education