[cat] L’objectiu del Treball de Fi de Grau és oferir una visió general sobre l'ús de l'anglès com a llengua estrangera dins l’àmbit curricular de l’Educació Primària a Espanya i com aquesta ha evolucionat des de la seva integració dins el nostre sistema educatiu, en els seus inicis en la dècada dels vuitanta fins als nostres dies. També vull incidir sobretot en el progrés de l'ús de l’anglès en els centres d'ensenyament com llengua vehicular d'algunes de les matèries curriculars, així com exposar algunes de les eines, recursos educatius i estratègies utilitzades pels professors a l'aula. Un altre aspecte que vull destacar és la necessària formació del professorat en aquesta matèria. El nou Currículum de Grau permet al professorat exercir a la menció corresponent però no l’especialitza en una matèria específica com era el cas amb el Currículum anterior i la seva especialitat. Per concloure el meu Treball de Fi de Grau, m'agradaria destacar algunes raons pedagògiques i psicològiques que recolzen l’aprenentatge d’una llengua estrangera des d’una edat molt primerenca, promovent la interiorització d’aquesta i un context bilingüe.
[eng] The aim of this essay is to give an overview on the use of English as a foreign language in the curriculum of primary education in Spain. How it has evolved since it was integrated into our educational system in its beginnings, back in the eighties, and as it has developed to the present. I also want to remark on the evolution of the use of English in schools as a vehicular language of some of the curriculum as well as exposing some of the tools, educational resources and strategies used by teachers in the classrooms. Another aspect that I intend to put my stress on is the necessary teacher training in this field. The new curriculum of degree enables teachers to exercise in their respective specific subject but do not specialize in a way as was the fact with the previous syllabus and its specialization. To conclude my essay, I wish to emphasize some of the pedagogical and psychological reasons that support that learning a foreign language can done be from a very early age, which favours the internalization of the language and a bilingual context.