[cat] L’ús terapèutic de la música és un tema de plena actualitat, ja que cada vegada obté més importància a la nostra societat per tenir la capacitat de ser un mètode de prevenció i intervenció per a la salut de l’ésser humà. A la mateixa vegada, l’educació emocional és un dels aspectes més importants a tractar des de les primeres etapes de l’educació d’un infant. Per aquest motiu, aquest treball té com a objectiu donar a conèixer la relació que pot existit entre els dos temes anteriors, és a dir, de quina manera la música i la musicoteràpia poden incidir a l’àrea emocional dels alumnes que es trobin en educació primària. A més, es pretén oferir una aproximació a la visió d’un grup de mestres de música sobre l’ús de la musicoteràpia a l’aula.
[eng] The therapeutic use of music is an important topic nowadays; it's becoming more important every day because of its use in human health whether to prevent or to heal. At the same time, emotional education is one of the most relevant issues to take in consideration in the child's first educational stages. This is the reason why this project's target is to show the possible relation between the above mentioned subjects, in other words, what possible effect music and musical therapy may have in the emotional development in children in primary education. There will also be an overview of the use of musical therapy from the perspective of a group of music teachers.