Una metodologia pel segle XXI

Show simple item record

dc.contributor Reynés Florit, Arnau
dc.contributor.author Martín Nemiña, Fernando
dc.date.accessioned 2017-11-20T10:05:01Z
dc.date.available 2017-11-20T10:05:01Z
dc.date.issued 2017-11-20
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/3566
dc.description.abstract [cat] El meu treball de fi de grau es basa en l’adaptació dels continguts del currículum a les necessitats de l’alumnat d’avui en dia, per això, faré una recollida de diferents metodologies emprades a l’ensenyança de la música i juntament amb l’anàlisi dels continguts i competències que ha d’adquirir l’alumnat al llarg de la primària desenvoluparé una metodologia nova teòrica amb diferents estratègies per dur a terme l’adquisició del que dictamina el currículum. ca
dc.description.abstract [eng] This project aims to develop an adaptation of the curriculum contents according to the current needs of students. For that reason, it is necessary to make not only a collection of different methodologies used in teaching music, but also an analysis of contents and skills that students should acquire during the primary. Therefore, a new theorical methodology will be created with several strategies according to the analysis and the real needs of students found out in different interviews done before. ca
dc.language.iso cat ca
dc.subject.classification Matèries generals UIB::Educació ca
dc.title Una metodologia pel segle XXI ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.subject.keywords metodologia ca
dc.subject.keywords inclusió ca
dc.subject.keywords educació musical ca
dc.subject.keywords innovació ca
dc.subject.keywords TIC ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics