dc.contributor |
Reynés Florit, Arnau |
|
dc.contributor.author |
Martín Nemiña, Fernando
|
|
dc.date.accessioned |
2017-11-20T10:05:01Z |
|
dc.date.available |
2017-11-20T10:05:01Z |
|
dc.date.issued |
2017-11-20 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/3566 |
|
dc.description.abstract |
[cat] El meu treball de fi de grau es basa en l’adaptació dels continguts del currículum a les necessitats de l’alumnat d’avui en dia, per això, faré una recollida de diferents metodologies emprades a l’ensenyança de la música i juntament amb l’anàlisi dels continguts i competències que ha d’adquirir l’alumnat al llarg de la primària desenvoluparé una metodologia nova teòrica amb diferents estratègies per dur a terme l’adquisició del que dictamina el currículum. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] This project aims to develop an adaptation of the curriculum contents according to the current needs of students. For that reason, it is necessary to make not only a collection of different methodologies used in teaching music, but also an analysis of contents and skills that students should acquire during the primary.
Therefore, a new theorical methodology will be created with several strategies according to the analysis and the real needs of students found out in different interviews done before. |
ca |
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.subject.classification |
Matèries generals UIB::Educació |
ca |
dc.title |
Una metodologia pel segle XXI |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.subject.keywords |
metodologia |
ca |
dc.subject.keywords |
inclusió |
ca |
dc.subject.keywords |
educació musical |
ca |
dc.subject.keywords |
innovació |
ca |
dc.subject.keywords |
TIC |
ca |