[cat] A dia d’avui, ens trobem a les aules ordinàries nins amb TDAH (trastorn per dèficit d’atenció amb/ sense hiperactivitat), que tenen dificultats d’aprenentatge en matemàtiques (DAM). Davant aquesta problemàtica, l’escola ha d’adaptar els seus recursos educatius per respondre aquestes necessitats per tal de millorar el seu rendiment acadèmic, el seu desenvolupament personal i potenciar una igualtat d’oportunitats.
La línia de treball se centra en elaborar una proposta didàctica a l’àrea de matemàtiques del primer cicle d’educació primària, proporcionant estratègies metodològiques així com material didàctic per la seva intervenció educativa individual i d’aula.
[eng] Nowadays, we have children with ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder) in ordinary classroom, who have mathematics learning difficulties (MLD). Faced with problema, the school must adapt their education resources to meet those needs in order to improve their acadèmic performance, personal development and promote equal opportunities.
My line of work focuses on developing a proposal in the area of teaching mathematics in the first year of primary education by providing methodologies and materials for their individual and classroom educational intervention.