dc.contributor |
Quetgles Pons, Bartomeu |
|
dc.contributor.author |
Belmonte Matas, Carme
|
|
dc.date.accessioned |
2017-11-21T13:06:10Z |
|
dc.date.available |
2017-11-21T13:06:10Z |
|
dc.date.issued |
2017-11-21 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/3624 |
|
dc.description.abstract |
[cat] En aquest treball d’investigació s’estudiarà la comparativa dels resultats del Programa Internacional per a la avaluació dels estudiants (PISA) a les Comunitats Autònomes de l’Estat espanyol amb la influència de les llengües cooficials en la comprensió lectora com a matèria d’avaluació a l’informe. També s’analitzarà la puntuació obtinguda i les dades més significatives de les mitjanes que presenten les CC.AA. Estudiarem les diferències que es donen a la lectura principalment; a partir de la comparança de les mitjanes als diferents indrets. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] This research will study the comparative results of PISA in the Autonomous Communities of Spain with the influence of the official languages in reading comprehension as a matter of evaluation in the report. We also analyzed the score and the most significant data averages presented by the Autonomous Communities. Reading mainly analyzed, based on the comparison of averages for different locations. |
ca |
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.subject.classification |
Matèries generals UIB::Educació |
ca |
dc.title |
Les regions espanyoles amb llengües cooficials tenen millors resultats en comprensió lectora a l'informe PISA |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.subject.keywords |
educació comparada |
ca |
dc.subject.keywords |
PISA |
ca |
dc.subject.keywords |
Comunitats Autònomes |
ca |
dc.subject.keywords |
llengües |
ca |