Les regions espanyoles amb llengües cooficials tenen millors resultats en comprensió lectora a l'informe PISA

Show simple item record

dc.contributor Quetgles Pons, Bartomeu
dc.contributor.author Belmonte Matas, Carme
dc.date.accessioned 2017-11-21T13:06:10Z
dc.date.available 2017-11-21T13:06:10Z
dc.date.issued 2017-11-21
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/3624
dc.description.abstract [cat] En aquest treball d’investigació s’estudiarà la comparativa dels resultats del Programa Internacional per a la avaluació dels estudiants (PISA) a les Comunitats Autònomes de l’Estat espanyol amb la influència de les llengües cooficials en la comprensió lectora com a matèria d’avaluació a l’informe. També s’analitzarà la puntuació obtinguda i les dades més significatives de les mitjanes que presenten les CC.AA. Estudiarem les diferències que es donen a la lectura principalment; a partir de la comparança de les mitjanes als diferents indrets. ca
dc.description.abstract [eng] This research will study the comparative results of PISA in the Autonomous Communities of Spain with the influence of the official languages in reading comprehension as a matter of evaluation in the report. We also analyzed the score and the most significant data averages presented by the Autonomous Communities. Reading mainly analyzed, based on the comparison of averages for different locations. ca
dc.language.iso cat ca
dc.subject.classification Matèries generals UIB::Educació ca
dc.title Les regions espanyoles amb llengües cooficials tenen millors resultats en comprensió lectora a l'informe PISA ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.subject.keywords educació comparada ca
dc.subject.keywords PISA ca
dc.subject.keywords Comunitats Autònomes ca
dc.subject.keywords llengües ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics