Aplicació de les pràctiques restauratives als centres docents com a eina de prevenció de conflictes

Show simple item record

dc.contributor Comas Forgas, Rubén Lluc
dc.contributor.author Massanet Gayà, Maria Magdalena
dc.date.accessioned 2017-11-23T10:02:04Z
dc.date.available 2017-11-23T10:02:04Z
dc.date.issued 2017-11-23
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/3701
dc.description.abstract [cat] Amb el present treball de fi de grau es pretén fer una recerca i revisió de la informació disponible sobre l’objecte d’estudi que es centra en les pràctiques restauratives com a innovació pedagògica i com a eina complementària a la mediació. Es tracta de demostrar que la seva aplicació als contextos escolars es converteix en una eina imprescindible per a la prevenció dels conflictes així com a la seva resolució i que, per tant, influeix indirectament en els processos d’ensenyament – aprenentatge de manera positiva. ca
dc.description.abstract [eng] The present final degree aims to research and review the available information about the subject of the study focusing on restorative practices as a pedagogical innovation and as a complementary tool to mediation as well. It is demonstrated that its application to school contexts becomes an essential tool for conflict prevention as well as resolution and thus indirectly influence in teaching - learning processes positively. ca
dc.language.iso cat ca
dc.subject.classification Matèries generals UIB::Educació ca
dc.title Aplicació de les pràctiques restauratives als centres docents com a eina de prevenció de conflictes ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.subject.keywords pràctiques restauratives ca
dc.subject.keywords resolució de conflictes ca
dc.subject.keywords comunitat ca
dc.subject.keywords comunicació ca
dc.subject.keywords convivència ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics