dc.contributor |
Comas Forgas, Rubén Lluc |
|
dc.contributor.author |
Massanet Gayà, Maria Magdalena
|
|
dc.date.accessioned |
2017-11-23T10:02:04Z |
|
dc.date.available |
2017-11-23T10:02:04Z |
|
dc.date.issued |
2017-11-23 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/3701 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Amb el present treball de fi de grau es pretén fer una recerca i revisió de la informació
disponible sobre l’objecte d’estudi que es centra en les pràctiques restauratives com a
innovació pedagògica i com a eina complementària a la mediació. Es tracta de
demostrar que la seva aplicació als contextos escolars es converteix en una eina
imprescindible per a la prevenció dels conflictes així com a la seva resolució i que, per
tant, influeix indirectament en els processos d’ensenyament – aprenentatge de manera
positiva. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] The present final degree aims to research and review the available information about the
subject of the study focusing on restorative practices as a pedagogical innovation and as
a complementary tool to mediation as well. It is demonstrated that its application to
school contexts becomes an essential tool for conflict prevention as well as resolution
and thus indirectly influence in teaching - learning processes positively. |
ca |
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.subject.classification |
Matèries generals UIB::Educació |
ca |
dc.title |
Aplicació de les pràctiques restauratives als centres docents com a eina de prevenció de conflictes |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.subject.keywords |
pràctiques restauratives |
ca |
dc.subject.keywords |
resolució de conflictes |
ca |
dc.subject.keywords |
comunitat |
ca |
dc.subject.keywords |
comunicació |
ca |
dc.subject.keywords |
convivència |
ca |