dc.contributor |
Muntaner Guasp, Joan Jordi |
|
dc.contributor.author |
Canyelles Dolç, Rosa
|
|
dc.date.accessioned |
2017-11-23T10:08:34Z |
|
dc.date.available |
2017-11-23T10:08:34Z |
|
dc.date.issued |
2017-11-23 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/3704 |
|
dc.description.abstract |
[cat] En el present treball s’estudia el tema de la dramatització a l’aula. I per això es fa una
revisió teòrica de la qüestió i un anàlisis sobre com s’introdueix el teatre dins els centres
educatius, per tal de poder comparar la teoria amb la pràctica. El que volem es descobrir
si existeix una relació entre el que diuen els professionals sobre el tema i com està actuant
la comunitat educativa en la realitat. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] This present work explores the theme of the drama in the classroom. For that reason it
becomes a theoretical review of the question and an analysis on how it is introduced the
theatre within the schools, to compare the theory with practice. What we want is to find
out if there is a relationship between professionals says about the topic and what happens
in reality. |
ca |
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.subject.classification |
Matèries generals UIB::Educació |
ca |
dc.title |
El teatre com a recurs a l’aula |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.subject.keywords |
teatre |
ca |
dc.subject.keywords |
joc dramàtic |
ca |
dc.subject.keywords |
expressió corporal |
ca |
dc.subject.keywords |
intel·ligència emocional |
ca |
dc.subject.keywords |
aprenentatge cooperatiu |
ca |
dc.subject.keywords |
educació inclusiva |
ca |