El territori com a recurs didàctic: programació d’una Escola d’Estiu

Show simple item record

dc.contributor Quetgles Pons, Bartomeu
dc.contributor.author Gual Quetglas, Margalida
dc.date.accessioned 2017-11-23T10:17:11Z
dc.date.available 2017-11-23T10:17:11Z
dc.date.issued 2017-11-23
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/3706
dc.description.abstract [cat] El present treball té com a finalitat elaborar un projecte per tal de dur a terme una Escola d’Estiu al municipi de Bunyola. El pilar principal en què es basarà el seu disseny serà el territori, és a dir, l’espai que envoltarà als participants amb l’objectiu d’aprofitar al màxim els recursos disponibles. A més, aquest territori, també, serà l’objecte d’estudi per aconseguir un aprenentatge. Per això, prèviament es farà una recopilació d’informació sobre la relació entre territori i educació al llarg de la història. ca
dc.description.abstract [eng] This work has the creation of a project to perform a summer school as purpose. The project design will take place in the village of Bunyola. This design is based on the territory, the place where the participants live in. The main objective it will be to use the territory like resource and matter of study. Before to start, an extensive research about the relation between territory and education throughout history will be done. ca
dc.language.iso cat ca
dc.subject.classification Matèries generals UIB::Educació ca
dc.title El territori com a recurs didàctic: programació d’una Escola d’Estiu ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.subject.keywords educació ca
dc.subject.keywords recurs didàctic ca
dc.subject.keywords territori ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics