Proposta didàctica per a la tracta d’imatges i missatges sexualitzats del reggaetón en adolescents

Show simple item record

dc.contributor Vives Barceló, Margarita
dc.contributor.author Duran Mestre, Aina Maria
dc.date 2017
dc.date.accessioned 2017-11-28T12:38:11Z
dc.date.available 2017-11-28T12:38:11Z
dc.date.issued 2017-11-28
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/3757
dc.description.abstract [cat]Aquest treball de fi de grau presenta la confluència entre l’adolescència i el gènere musical reggaetón. El principal tema d’anàlisi és la difussió d’imatges i missatges sexualitzats en aquest gènere musical, com un fenomen en auge amb unes conseqüències dins l’etapa de l’adolescència quan ambdós es troben en relació. Aquesta etapa evolutiva ha de ser vista com un procés de formació de l’individu adult en tots els seus aspectes i dimensions, on la interferència de qualsevol influència és fonamental per a la perpetuació de patrons i comportaments socials, juntament amb la consolidació i reafirmació de la mateixa personalitat (Castillo, 2013). Per tal de formar una proposta didàctica vàlida i fonamentada s’han duit a terme 3 procediments: Recerca bibliogràfica sobre els dos fenòmens, una anàlisi qualitatiu amb Nvivo sobre 15 cançons del gènere en qüestió i una consulta a experts de diversa tipologia partint de seva la formació i experiència. ca
dc.description.abstract [eng]The following paper seeks to cover the convergence between adolescence and reggaetón, a relatively new musical genre. One crucial topic in this study is the creation of images and messages with a sexualized background in this genre, which has a certain impact in adolescents. This developmental stage should be viewed as a transition to adulthood, in which the person must develop in every respect. Baring in mind this idea, every interaction with the world and its consequences have an impact on the adolescents so this stage is essential for the creation of social behaviour patterns together with the Building one’s personality (Castillo, 2013). In order to create a valid, well-grounded didactic proposal, research has been in three stages: providing bibliographical background, analysing quantitatively 15 songs of the genre which this paper revolves around, and consulting different experts on a wide range of topics related to this study. ca
dc.language.iso cat ca
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject.classification Matèries generals UIB::Educació ca
dc.title Proposta didàctica per a la tracta d’imatges i missatges sexualitzats del reggaetón en adolescents ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.subject.keywords adolescència ca
dc.subject.keywords reggaetón ca
dc.subject.keywords influència ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics