Formació dels docents sobre el TDAH: estat de la qüestió

Show simple item record

dc.contributor Comas Forgas, Rubén Lluc
dc.contributor.author Ignacio Vicens, Catalina Maria
dc.date.accessioned 2017-11-29T08:50:09Z
dc.date.available 2017-11-29T08:50:09Z
dc.date.issued 2017-11-29
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/3768
dc.description.abstract [cat] El Trastorn per dèficit d'atenció amb hiperactivitat està considerat un fenomen de gran interès en els darrers anys, sobretot a nivell de la infància i l'adolescència, arribant fins i tot a l'edat adulta. Aquest trastorn es caracteritza per una falta d'atenció, hiperactivitat i comportament impulsiu de la persona que el pateix. El present treball tracta sobre l'alumnat amb TDAH i les dificultats amb les que es troba dins del sistema escolar. Els alumnes amb aquest trastorn solen presentar un rendiment escolar inferior al que s'espera per la seva capacitat, mostrant un dèficit en el desenvolupament de destreses socials i emocionals. El que pretenem es, d'una manera general, esbrinar la problemàtica que tant l'alumne amb TDAH, com el professorat es troben dia a dia dins l'aula, per això, es durà a terme una recerca d'investigacions científiques per esbrinar quines són les mancances dels docents dins l'aula per a tractar amb aquets nens, analitzant-les posteriorment. Igualment, el que pretenc amb aquest treball és donar a conèixer la importància de la formació docent sobre el TDAH, i d'aquesta manera facilitar i proporcionar solucions adequades a les situacions que es donen dins les aules on hi ha nens amb TDAH, i demostrar que mitjançant aquesta formació, es pot ajudar al nen que pateix el trastorn a tenir un desenvolupament el més normalitzat possible. Comprendre el TDAH és la primera passa a seguir. ca
dc.description.abstract [eng] The attention deficit hyperactivity disorder is considered a phenomenon of great interest in recent years, mostly in childhood and adolescence, reaching even into adulthood. This disorder is characterized by inattentpaseion, hyperactivity and impulsive behavior in people who suffer from it. The dissertation focuses on students with ADHD and the difficulties found in the school system. Children with this disorder tend to have a lower school performance than expected by its capacity, showing a deficit in the development of social and emocional skills. What we want is, in general, to find out the problems what students with ADHD and teachers have in the classroom every day, therefore, a scientific research will be carried out to find out what are the shortcomings of teachers in the classroom to deal with these children, analyzing them later. Also, what I intend with this work is known the importance of teacher training on ADHD, and thus facilitate and provide appropriate solutions to situations that happen in classrooms where children with ADHD, and show that through this training can help children suffering from the disorder to have the most standardized development possible. Understanding ADHD is the first step forward. ca
dc.language.iso cat ca
dc.subject.classification Matèries generals UIB::Educació ca
dc.title Formació dels docents sobre el TDAH: estat de la qüestió ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.subject.keywords TDAH ca
dc.subject.keywords Formació del docent sobre el TDAH ca
dc.subject.keywords TDAH a l'escola ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics