Característiques i beneficis dels Programes Basats en l’Evidència sobre el TEA (Trastorn de l’Espectre Autista)

Show simple item record

dc.contributor Morey López, Mercedes
dc.contributor.author Miguel Esteva, Maria Antonia
dc.date.accessioned 2017-12-01T09:54:32Z
dc.date.available 2017-12-01T09:54:32Z
dc.date.issued 2017-12-01
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/3855
dc.description.abstract [cat] En aquest Treball de Fi de Grau és pretén donar a conèixer les característiques principals de programes i intervencions socioeducatives basades en l’evidència sobre el Trastorn de l’Espectre Autista (TEA), així com les millores de les persones participants. Es reflexionarà sobre el TEA i les seves característiques principals, es presentaran algunes investigacions prèvies a aquest article que tractin dels programes basats en l’evidència sobre el TEA, es descriuran breument els programes trobats i s’exposaran els resultats. Els programes i intervencions van dirigides a persones amb TEA fins a 22 anys i es basen en l’enfocament conductual i de desenvolupament; s’analitzen Applied Behavior Analysis (ABA), Social Skills Training i altres intervencions. També es realitza una breu reflexió sobre el paper de l’Educador i l’Educadora social en la intervenció amb persones amb TEA. La metodologia que s’ha seguit per realitzar aquest article ha estat una investigació qualitativa basada en l’anàlisi de fonts documentals secundàries. ca
dc.description.abstract [eng] This Degree Final Project is intended to introduce the main features of social and educational programs and interventions evidence-based about Autism Spectrum Disorder (ASD), as well as benefits in the participants. It will reflect on the ASD and its main features, in this article will be presented previous research about evidence-based programs on ASD, it will be describe the programs found and exhibited the results. Programs and interventions are aimed at people with ASD to 22 years and are based on behavioral and development approach; Applied Behavior Analysis (ABA), Social Skills Training and other interventions are analyzed. Also it makes a brief reflection on the role of social educator in the intervention with people with ASD. The methodology followed to make this article has been a qualitative research based on the analysis of secondary documentary sources. ca
dc.language.iso cat ca
dc.subject.classification Matèries generals UIB::Educació ca
dc.title Característiques i beneficis dels Programes Basats en l’Evidència sobre el TEA (Trastorn de l’Espectre Autista) ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.subject.keywords TEA ca
dc.subject.keywords evidència ca
dc.subject.keywords intervenció socioeducativa ca
dc.subject.keywords beneficis ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics