Prevalença de l’ús de pornografia a l’adolescència Una investigació a estudiants universitaris

Show simple item record

dc.contributor Pozo Gordaliza, Rosario
dc.contributor.author Juan Pérez, Roser Margalida
dc.date.accessioned 2017-12-14T08:31:38Z
dc.date.available 2017-12-14T08:31:38Z
dc.date.issued 2017-12-14
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/3918
dc.description.abstract [cat] L’adolescència és una etapa de curiositat i experimentació, sobretot pel que fa a sexualitat. Els joves recorren a la pornografia per a resoldre dubtes sexuals, entre d’altres. El present treball tracta l’ús de pornografia dels/les adolescents, comptant amb els testimonis reals a través d’enquestes als/les alumnes de primer i segon curs dels graus d’Educació Infantil, Primària, Social i Pedagogia de la Universitat de les Illes Balears, respecte a l’ús de continguts pornogràfics que feien quan tenien entre 15 i 17 anys. A continuació, s’expliquen els principals motius d’aquesta investigació, seguit de tota una sèrie d’objectius generals i específics que es definiren a l’inici del quadrimestre. El marc teòric conté una síntesi de tota la documentació cercada, llegida i analitzada al llarg d’aquests últims mesos sobre la connexió entre pornografia, adolescència, noves tecnologies i educació afectivo-sexual. Les dades de les enquestes es passaren al programa estadístic PASW, s’obtingueren uns resultats, s’analitzaren i s’arribà a unes conclusions. ca
dc.description.abstract [eng] Adolescence is a period of experimentation and curiosity, especially regarding sexuality. Young people turn to pornography to answer, among others, questions about sexuality. This paper is about pornography use by adolescents, by means of real accounts collected through surveys conducted on students in their first or second year of Infantile Education, Primary Education, Social Education and Pedagogy of the University of the Balearic Islands, regarding their use of pornographic material between the ages of 15 and 17. This is followed by an explanation on the principal motives behind this research, and a series of general and specific objectives that were defined at the beginning of the semester. The theoretical framework contains a summary of all the documents sought, read and analyzed during the last few months about the connection between pornography, adolescence, new technologies and Sexual Affective Education. The survey data was passed to the PASW statistical program, results were obtained, analyzed and conclusions were reached. ca
dc.language.iso cat ca
dc.subject.classification Matèries generals UIB::Educació ca
dc.title Prevalença de l’ús de pornografia a l’adolescència Una investigació a estudiants universitaris ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.subject.keywords adolescents ca
dc.subject.keywords ús ca
dc.subject.keywords pornografia ca
dc.subject.keywords noves tecnologies ca
dc.subject.keywords educació afectivosexual ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics