dc.contributor |
Pozo Gordaliza, Rosario |
|
dc.contributor.author |
Juan Pérez, Roser Margalida
|
|
dc.date.accessioned |
2017-12-14T08:31:38Z |
|
dc.date.available |
2017-12-14T08:31:38Z |
|
dc.date.issued |
2017-12-14 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/3918 |
|
dc.description.abstract |
[cat] L’adolescència és una etapa de curiositat i experimentació, sobretot pel que fa a
sexualitat. Els joves recorren a la pornografia per a resoldre dubtes sexuals, entre
d’altres.
El present treball tracta l’ús de pornografia dels/les adolescents, comptant amb els
testimonis reals a través d’enquestes als/les alumnes de primer i segon curs dels graus
d’Educació Infantil, Primària, Social i Pedagogia de la Universitat de les Illes Balears,
respecte a l’ús de continguts pornogràfics que feien quan tenien entre 15 i 17 anys.
A continuació, s’expliquen els principals motius d’aquesta investigació, seguit de tota
una sèrie d’objectius generals i específics que es definiren a l’inici del quadrimestre.
El marc teòric conté una síntesi de tota la documentació cercada, llegida i analitzada al
llarg d’aquests últims mesos sobre la connexió entre pornografia, adolescència, noves
tecnologies i educació afectivo-sexual.
Les dades de les enquestes es passaren al programa estadístic PASW, s’obtingueren uns
resultats, s’analitzaren i s’arribà a unes conclusions. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] Adolescence is a period of experimentation and curiosity, especially regarding
sexuality. Young people turn to pornography to answer, among others, questions about
sexuality.
This paper is about pornography use by adolescents, by means of real accounts collected
through surveys conducted on students in their first or second year of Infantile
Education, Primary Education, Social Education and Pedagogy of the University of the
Balearic Islands, regarding their use of pornographic material between the ages of 15
and 17.
This is followed by an explanation on the principal motives behind this research, and a
series of general and specific objectives that were defined at the beginning of the
semester.
The theoretical framework contains a summary of all the documents sought, read and
analyzed during the last few months about the connection between pornography,
adolescence, new technologies and Sexual Affective Education. The survey data was passed to the PASW statistical program, results were obtained,
analyzed and conclusions were reached. |
ca |
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.subject.classification |
Matèries generals UIB::Educació |
ca |
dc.title |
Prevalença de l’ús de pornografia a l’adolescència Una investigació a estudiants universitaris |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.subject.keywords |
adolescents |
ca |
dc.subject.keywords |
ús |
ca |
dc.subject.keywords |
pornografia |
ca |
dc.subject.keywords |
noves tecnologies |
ca |
dc.subject.keywords |
educació afectivosexual |
ca |