[cat]En el present treball es plasma l’anàlisi de les conseqüències i els canvis que han
produït la introducció i integració de les Tecnologies de la Informació i Comunicació
(TIC) dins l’àmbit educatiu a Espanya, especialment a educació primària. Per a entendre
millor el tema, es fa un recorregut pel canvi metodològic que s’ha dut a terme en
educació i la transformació del paper del docent. A més de conèixer breument com ha
anat evolucionant la societat a causa de la influència de les TIC. Es tracta d’un treball,
per tant, de revisió i investigació bibliogràfica amb l’objectiu de conèixer el procés
educatiu provocat per les TIC.
[eng]In the present project it is shown the analysis of the consequences and the changes that
have produced the introduction and integration of Information and Communication
Technologies (ICT) in education in Spain, specially in primary education. To help give
better understanding of this subject, there is a tour of the methodological change that
has taken place in education and the transformation of the role of teacher. Besides
knowing briefly how society has evolved due to the influence of ICT. Therefore this is a
review and a bibliographic investigation project in order to know the educational
process caused by ICT.