dc.contributor |
Tur Ferrer, Gemma |
|
dc.contributor.author |
Bennasar Torres, Marina
|
|
dc.date.accessioned |
2017-12-15T09:02:06Z |
|
dc.date.available |
2017-12-15T09:02:06Z |
|
dc.date.issued |
2017-12-15 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/3960 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Aquest Treball de Fi de Grau té com a objectiu compilar tot un conjunt de pautes,
activitats i recursos, a través d’una proposta fonamentada en autors actuals i especialitzats en
l’atenció als nens amb TDA-H de l’Educació Primària. Aquestes s’emmarcaran en el
constructivisme i en el respecte per les intel·ligències múltiples.
Tot es compartirà amb la comunitat educativa amb una plataforma web de creació
pròpia adreçada als tutors, sense excloure a les famílies que en vulguin fer ús. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] This final degree project aims to compile a set of guidelines, activities and resources,
through a proposal based on current and author specializing in attention to Primary Education
children with ADD(H). This is put in a constructivism frame and respects multiple
intelligences.
Everything will be shared with the school community through a web platform
addressed to tutors, without excluding families who want to use it. |
ca |
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.subject.classification |
Matèries generals UIB::Educació |
ca |
dc.title |
Intervenció a l’aula d’Educació Primària amb alumnes amb TDA-H: repositori digital de propostes d’implementació |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.subject.keywords |
actuació |
ca |
dc.subject.keywords |
TDA-H |
ca |
dc.subject.keywords |
educació primària |
ca |
dc.subject.keywords |
constructivisme |
ca |
dc.subject.keywords |
proposta |
ca |