[spa] Amb l’elaboració d’aquest projecte es pretén analitzar la viabilitat integral de
posar en marxa un Hostel com a alternativa de negoci més assequible tant per
els clients potencials com per els inversors.
El turisme rural a Espanya es troba dins la seva etapa de maduresa tot i que
existeixen oportunitats de negoci si s’exploten els nínxols de mercat.
Cal destacar, que a Mallorca, durant els mesos d’estiu de l’any 2013 va ser el
destí preferit en allotjaments extra- hotelers, a més de ser-ho en turisme rural
amb 86.442 pernoctacions. Segons les dades recollides per l’INE, Balears
durant el mes de Juny de l’any 2013 va aconseguir un nivell d’ocupació del
63,9 % de les seves places ofertes en el seus allotjaments de turisme rural.
Una vegada realitzat l’estudi de viabilitat, es pot determinar que el projecte
podria tenir èxit si s’implanten una sèrie d’innovacions i seguint una estratègia
de diferenciació de la resta d’allotjaments de característiques similars, introduint
nous criteris per tal d’arribar a un major nombre de clients: realització de cursos
de fotografia, pintura, tallers de rebosteria, manualitats, organització
d’excursions ciclistes i senderistes, en definitiva, realitzant activitats
relacionades amb la
naturalesa, el deport i la cultura.
[eng] Throught this project is to analyze the comprehensive feasibility of launching a
Hostel as a more affordable alternative business to the potencial customers.
The rural tourism in Spain is in the mature stage. However you can find
business opportunities.
It should be noted, Mallorca, during the summer months of 2013 was preferred
in extra-accommodation. Also it was in rural tourism with 86,442. According to
data compiled by the INE, Baleares during the month of June 2013 was
achieved an occupancy rate of 63.9% of its seats.
Having completed the feasibility study, it can be determined that the project
could be successful if implemented a number of innovations and following a
strategy of differentiation from other similar accommodation, introducing new
criteria in order to reach a larger number of clients: taking courses in
photography, painting workshops ,baking, crafts, Tour cyclists and walkers, in
short, doing activities related
nature, culture and sport.