Pla de màrqueting i viabilitat integral d’un projecte empresarial : Tramuntana Hostel

Show simple item record

dc.contributor Serra Cantallops, Antoni
dc.contributor.author Figuerola Femenias, Maria Magdalena
dc.date 2014
dc.date.accessioned 2018-01-31T12:39:07Z
dc.date.available 2018-01-31T12:39:07Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/4599
dc.description.abstract [spa] Amb l’elaboració d’aquest projecte es pretén analitzar la viabilitat integral de posar en marxa un Hostel com a alternativa de negoci més assequible tant per els clients potencials com per els inversors. El turisme rural a Espanya es troba dins la seva etapa de maduresa tot i que existeixen oportunitats de negoci si s’exploten els nínxols de mercat. Cal destacar, que a Mallorca, durant els mesos d’estiu de l’any 2013 va ser el destí preferit en allotjaments extra- hotelers, a més de ser-ho en turisme rural amb 86.442 pernoctacions. Segons les dades recollides per l’INE, Balears durant el mes de Juny de l’any 2013 va aconseguir un nivell d’ocupació del 63,9 % de les seves places ofertes en el seus allotjaments de turisme rural. Una vegada realitzat l’estudi de viabilitat, es pot determinar que el projecte podria tenir èxit si s’implanten una sèrie d’innovacions i seguint una estratègia de diferenciació de la resta d’allotjaments de característiques similars, introduint nous criteris per tal d’arribar a un major nombre de clients: realització de cursos de fotografia, pintura, tallers de rebosteria, manualitats, organització d’excursions ciclistes i senderistes, en definitiva, realitzant activitats relacionades amb la naturalesa, el deport i la cultura. ca
dc.description.abstract [eng] Throught this project is to analyze the comprehensive feasibility of launching a Hostel as a more affordable alternative business to the potencial customers. The rural tourism in Spain is in the mature stage. However you can find business opportunities. It should be noted, Mallorca, during the summer months of 2013 was preferred in extra-accommodation. Also it was in rural tourism with 86,442. According to data compiled by the INE, Baleares during the month of June 2013 was achieved an occupancy rate of 63.9% of its seats. Having completed the feasibility study, it can be determined that the project could be successful if implemented a number of innovations and following a strategy of differentiation from other similar accommodation, introducing new criteria in order to reach a larger number of clients: taking courses in photography, painting workshops ,baking, crafts, Tour cyclists and walkers, in short, doing activities related nature, culture and sport. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAcces
dc.rights all rights reserved
dc.subject 33 - Economia ca
dc.title Pla de màrqueting i viabilitat integral d’un projecte empresarial : Tramuntana Hostel ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.subject.keywords Turisme rural ca
dc.subject.keywords Innovacions ca
dc.subject.keywords Nínxol de mercat ca
dc.subject.keywords Màrqueting ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics