La intel·ligència emocional a l’aula d’infantil

Show simple item record

dc.contributor Pérez Castelló, José Antonio
dc.contributor.author Cardona Miró, Cristina
dc.date 2015
dc.date.accessioned 2018-03-19T08:33:38Z
dc.date.available 2018-03-19T08:33:38Z
dc.date.issued 2018-03-19
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/145354
dc.description.abstract [cat] El tema central d’aquest Treball de Fi de Grau (TFG) és la Intel·ligència Emocional. Aquesta és la capacitat per identificar, controlar i gestionar les nostres emocions i les emocions dels altres i, també, de guiar el nostre propi comportament (Peter Salovey i John Mayer, 1990). Alguns beneficis de la Intel-ligència Emocional és que ajuda a desenvolupar la capacitat de percebre el que un altre persona pot sentir (l’empatia), afavoreix l’expressió de sentiments,etc. Tots aquests aspectes positius de la Intel-ligència Emocional fa que sigui important treballar-la dins les aules. Primer es defineix el concepte d’emoció i sentiment i, després, es parla de la intel·ligència emocional i els seus components. Seguidament es presenta una part més didàctica del projecte on es mostren diferents maneres d’intervenir educativament, és a dir, es presenten una sèrie d’estratègies per educar en intel·ligència emocional als infants, així com també un proposta d’intervenció amb algunes activitats o consells per a treballar amb els docents i amb els alumnes. ca
dc.description.abstract [eng] The central theme of this Final Project (TFG) is Emotional Intelligence. This is the ability to monitor and evaluate our emotions and the emotions of others and also to guide our own behavior (Peter Salovey & John Mayer, 1990). Some positive aspects of emotional intelligence is that it helps develop cognitive ability to perceive what another person might feel favors the expression of feelings, etc. All these positive aspects of emotional intelligence make it important to work it into the classroom. First, a short introduction to the concept of emotion and feeling, and then talking about the concept of emotional intelligence and its components. Secondly, it presents a more didactic project showing different ways to intervene educationally, ie, is a series of strategies to educate children on emotional intelligence, as well as a proposal for some intervention activities and tips for working with teachers and students. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAcces
dc.rights all rights reserved
dc.title La intel·ligència emocional a l’aula d’infantil ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.subject.keywords Desenvolupament ca
dc.subject.keywords Emocions ca
dc.subject.keywords Intel·ligència emocional ca
dc.subject.keywords Aprenentatge ca
dc.subject.keywords Afectivitat ca
dc.subject.udc 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics