Les primeres passes cap a l’aprenentatge de l’anglès

Show simple item record

dc.contributor Salazar Noguera, Joana
dc.contributor.author Cifre Amigó, Laura
dc.date 2015
dc.date.accessioned 2018-03-19T08:38:46Z
dc.date.available 2018-03-19T08:38:46Z
dc.date.issued 2018-03-19
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/145355
dc.description.abstract [cat] El següent estudi va encaminat a realitzar una comparació entre dues vessants d’ensenyament – aprenentatge: llibre de text i el joc. L’estudi es realitza per tal d’obtenir resultats, per una banda, d’algunes activitats i/o jocs que desperten interès als infants en quan a l’aprenentatge d’una llengua estrangera i, per altra banda, algunes claus i recursos importants per un bon ensenyament d’aquesta llengua en el període d’Educació Infantil, concretament 3-6 anys. ca
dc.description.abstract [eng] The following research aims to carry about a thorough comparison between two different teaching strategies: textbooks and games. On the one hand, the research is puts into effect with a view to getting results from some activities and/or games which arise interest to children in learning a foreign language and, on the other hand, to obtaining results about key resources for effective learning of English during the Spanish nursery stage (from 3-6 years old). ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAcces
dc.rights all rights reserved
dc.title Les primeres passes cap a l’aprenentatge de l’anglès ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.subject.keywords Educació Infantil ca
dc.subject.keywords Anglès ca
dc.subject.keywords Ensenyament ca
dc.subject.keywords Aprenentatge ca
dc.subject.udc 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record