dc.contributor |
Salazar Noguera, Joana |
|
dc.contributor.author |
Cifre Amigó, Laura
|
|
dc.date |
2015 |
|
dc.date.accessioned |
2018-03-19T08:38:46Z |
|
dc.date.available |
2018-03-19T08:38:46Z |
|
dc.date.issued |
2018-03-19 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/145355 |
|
dc.description.abstract |
[cat] El següent estudi va encaminat a realitzar una comparació entre dues vessants
d’ensenyament – aprenentatge: llibre de text i el joc. L’estudi es realitza per tal d’obtenir
resultats, per una banda, d’algunes activitats i/o jocs que desperten interès als infants en quan
a l’aprenentatge d’una llengua estrangera i, per altra banda, algunes claus i recursos
importants per un bon ensenyament d’aquesta llengua en el període d’Educació Infantil,
concretament 3-6 anys. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] The following research aims to carry about a thorough comparison between two
different teaching strategies: textbooks and games. On the one hand, the research is puts into
effect with a view to getting results from some activities and/or games which arise interest to
children in learning a foreign language and, on the other hand, to obtaining results about key
resources for effective learning of English during the Spanish nursery stage (from 3-6 years
old). |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAcces |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.title |
Les primeres passes cap a l’aprenentatge de l’anglès |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.subject.keywords |
Educació Infantil |
ca |
dc.subject.keywords |
Anglès |
ca |
dc.subject.keywords |
Ensenyament |
ca |
dc.subject.keywords |
Aprenentatge |
ca |
dc.subject.udc |
372 - Ensenyament preescolar i elemental |
ca |