Els tallers en temps de pati. Tothom pot aprendre. Tothom pot ensenyar.

Show simple item record

dc.contributor Pomar Fiol, Maria Isabel
dc.contributor.author Loza Sánchez, Azucena
dc.date 2015
dc.date.accessioned 2018-03-19T09:07:52Z
dc.date.available 2018-03-19T09:07:52Z
dc.date.issued 2018-03-19
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/145361
dc.description.abstract [cat] Aquest treball de final de grau pretén presentar al lector una proposta innovadora que es duu a terme a l’escola C.E.I.P Es Pont. L’objectiu principal és transmetre el valor educatiu dels patis i del joc en la primera infància, i promoure aquesta pràctica, analitzada des de un punt de vista pedagògic i valorada amb objectivitat a partir d’observacions de situacions reals. ca
dc.description.abstract [eng] This study aims to present to the reader a final project about an innovative proposal that is carried out at the school C.E.I.P Es Pont. The main objective is to convey the educational value of courtyards and play in early childhood, and promote this practice, analyzed from a pedagogical point of view and assessed objectively based on observations of real situations. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAcces
dc.rights all rights reserved
dc.title Els tallers en temps de pati. Tothom pot aprendre. Tothom pot ensenyar. ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.subject.keywords Tallers ca
dc.subject.keywords Joc ca
dc.subject.keywords Aprenentatge compartit ca
dc.subject.udc 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics