Aproximació al model pedagògic de les escoles de Reggio Emilia i al disseny d’un espai modèlic per a l’Educació Infantil

Show simple item record

dc.contributor Capellà Simó, Pere
dc.contributor.author Martí Mascaró, Maria Inmaculada
dc.date 2015
dc.date.accessioned 2018-03-19T09:12:22Z
dc.date.available 2018-03-19T09:12:22Z
dc.date.issued 2018-03-19
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/145362
dc.description.abstract [cat] Aquest Treball Final de Grau vol plasmar la importància de l’ambient on es desenvolupen els infants a l’edat d’Educació Infantil i la importància que té la disciplina de l’Educació Artística en el desenvolupament integral dels infants. Per tant, s’exposa en un capítol d’aquest treball una aproximació teòrica de la metodologia de les escoles de Reggio Emilia i de la pedagogia de Loris Malaguzzi i les característiques que la conformen, les quals donen una gran rellevància a la importància a l’art i a l’ambient en aquesta etapa. Es remarca la importància de l’espai – ambient com a font d’aprenentatge i com a un recurs educatiu més. És necessari tenir present que en aquest moment evolutiu tots els aprenentatges estan interelacionats i cal tenir cura de l’aprofitament i tractament del context escolar com també de l’art com principals promotors del benestar i desenvolupament global de l’infant. ca
dc.description.abstract [eng] This Final project aims to capture the importance of the environment in which children are being developed in the age of childhood education and the importance of the discipline of Artistic Education in the integral development of children. Therefore, it is exposed in a chapter of this work a theoretical approach of the methodology of the schools of Reggio Emilia and the pedagogy of Loris Malaguzzi and the characteristics that make up, which give a great relevance to the importance in the art and the environment at this stage. It emphasizes the importance of the space – environment as a source of learning and as an educational resource. It is necessary to bear in mind that at this time all the evolutionary learning is interrelated, and you need to take care of the use and treatment of school context as well as the art, as the main promoters of the well-being and overall development of the child. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAcces
dc.rights all rights reserved
dc.title Aproximació al model pedagògic de les escoles de Reggio Emilia i al disseny d’un espai modèlic per a l’Educació Infantil ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.subject.keywords Educació Infantil ca
dc.subject.keywords Reggio Emilia ca
dc.subject.keywords Educació artística ca
dc.subject.keywords Ambient ca
dc.subject.keywords Metodologia ca
dc.subject.udc 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics