La metodologia d’ambients: aprendre més enllà del currículum

Show simple item record

dc.contributor Pinya Medina, Carme
dc.contributor.author Born Saunders, Índigo
dc.date 2016
dc.date.accessioned 2018-03-19T11:57:33Z
dc.date.available 2018-03-19T11:57:33Z
dc.date.issued 2018-03-19
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/145381
dc.description.abstract [cat] És possible aprendre més enllà del currículum oficial marcat per l’administració? Aquest treball de final de grau és un estudi de cas de l’escola EI Sa Torre (Manacor) on, després d’una recerca teòrica, una observació i una posterior anàlisi dels diferents habilitats de pensament utilitzats a través de les propostes als ambients d’aprenentatge s’ha arribat a unes conclusions i es proposen unes possibles millores, amb la intenció de seguir innovant. L’objectiu principal per treballar les habilitats de pensament d’ordre superior a les escoles és per desenvolupar en els infants la capacitat per ser més oberts i crítics, capaços de pensar per ells mateixos en el món complex i canviant en què els tocarà viure. ca
dc.description.abstract [eng] Is it possible to learn beyond the officially established curriculum set by the State? This final degree project is a case study of the EI Sa Torre School (Manacor) where, after theoretical research, observation and a subsequent analysis of the thinking abilities used through the different activities provided by the learning “environments”, conclusions have been drawn and improvements have been suggested that can serve as an example to the school staff to improve their educational practises, with the intention of continuing to innovate. The main objective for working higher order thinking skills in schools is to develop the capacity in children to be more open and with better critical abilities, capable of thinking for themselves in the complex and changing world they will be living in. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAcces
dc.rights all rights reserved
dc.title La metodologia d’ambients: aprendre més enllà del currículum ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.subject.keywords Ambients ca
dc.subject.keywords Currículum ca
dc.subject.keywords Habilitats de pensament ca
dc.subject.keywords Puig ca
dc.subject.keywords Innovació ca
dc.subject.udc 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record