Ambients que creen emocions

Show simple item record

dc.contributor Pomar Fiol, Maria Isabel
dc.contributor.author Sáez de Miguel, Cristina
dc.date 2016
dc.date.accessioned 2018-03-19T12:19:35Z
dc.date.available 2018-03-19T12:19:35Z
dc.date.issued 2018-03-19
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/145385
dc.description.abstract [cat] El TFG que a continuació s’exposa, tracta de la innovació educativa duta a terme des de CEIP Verge de Lluc. Escola en la qual des de fa quatre anys s’ha implantat els ambients d’aprenentatge com a metodologia educativa. L’objectiu del treball es donar a conèixer la innovació educativa duta a terme per aquest centre educatiu: com ha anat evolucionant, com ho han creat, quins inconvenients s’han anat trobant pel camí... Mitjançant l’anàlisi d’aquesta metodologia dins aquesta escola, es pretén evidenciar com es possible un canvi en el model d’ensenyament sense la necessitat de grans recursos econòmics ni infraestructures espectaculars. El CEIP Verge de Lluc demostra que si els docents estan motivats i la comunitat educativa els dona suport, un canvi sí es possible. A partir de les observacions realitzades, les entrevistes i les nombroses xerrades amb les mestres d’educació infantil s’exposen els diferents ambients d’aprenentatge creats, la seva evolució i els objectius marcats per cada un d’ells. A més s’ha pogut comprovar com la implantació d’aquesta metodologia es sustenta en el ideari marcat des de la pedagogia activa, tenint molt en compte sempre al infant com principal protagonista de l’ensenyament. La posada en pràctica dels ambients d’aprenentatge prova com un ensenyament que no marca ritmes ni temps, que es centra en les habilitats i motivacions dels infants, que afavoreix la manipulació, investigació, experimentació... És un ensenyament molt més significatiu i amb major impacte en els infants. ca
dc.description.abstract [eng] The TFG exposed below talks about the educational innovation carried out by the CEI Verge de Lluc, school which implemented 4 years ago, the learning ambiences as an educational method. The aim of this work is showing the educational innovation carried out by this educational centre: how it has developed, how it is being created, the inconveniences that have arisen... Through the analysis of this methodology in this school, it is intended to make evident how a change in the teaching model is possible with no need of big economical resources or spectacular infrastructures. The CEIP Verge de Lluc proves that if teachers are motivated and they are supported by the educational community, then a change is possible. From the remarks carried out, the interviews and numerous talks with the teachers of children education, the different learning ambiences which were created are exposed, so as its development and the targets set for each one. furthermore it's been possible to prove how the implantation of the methodology is being sustained in the ideary set from the active pedagogy, considering always the child as the main protagonist of the education. The implementation of the learning ambiences proves how an education that sets not rhythms or tempos and which is focused in the children's abilities and motivations, that favors the manipulation, the investigation and the experimentation is more much significant and with a higher impact for the children. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAcces
dc.rights all rights reserved
dc.title Ambients que creen emocions ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.subject.keywords Ambients d’aprenentatge ca
dc.subject.keywords Aprenentatge cooperatiu ca
dc.subject.keywords Espai-ambient ca
dc.subject.keywords Tallers ca
dc.subject.keywords Racons ca
dc.subject.udc 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics