[cat] Podem parlar d’un Treball de Fi de Grau en que s’explicaran un conjunt de possibles
solucions sobretot activitats i materials a utilitzar per els dies que les condicions
meteorològiques no permetin realitzar als espais que s’utilitzen de forma comú a l’educació
física (zones exteriors), així com els exercicis pertinents amb relació als continguts
d’educació física. Es proposen diferents propostes per donar una solució o millorar en aquest
problema que ens trobem a la majoria de les escoles, a més s’analitza aquesta situació a
diverses escoles per veure la realitat en que ens troba’m. Els resultats obtinguts mostren que
malgrat les condicions meteorològiques de les nostre Illes tan sols repercuteixen uns mesos de
l’any, fa que sigui necessari tenir previst unes activitat o sessions per cada unitat. A més,
encara que les escoles disposin de gimnàs, s’ha reconegut que els dies de pluja sempre sol
estar ocupat per altres persones cosa que obliga a instaurar-se dins l’aula ordinària. Per tant he
creat un conjunt d’activitat perquè es puguin fer a l’aula fàcilment diferenciat per blocs.
A partir d’aquesta avaluació dels resultats, s’exposen les conclusions i es plantegen propostes
de millora. A més es pretén persuadir que amb qualsevol condició meteorològica es poden
treballar quasi qualsevol contingut que es trobi dintre del Currículum de l’Educació Física, a
partir de la imaginació, creativitat i diversitat d’activitats i espais, sense que suposi la condició
meteorològica un obstacle.
[eng] We can speak of a Final Degree Project in explaining a set of possible solutions to particular
activities and materials to use when the weather conditions do not allow to make the class
were commonly used in physical education (outer zones) and exercises required for the
contents of physical education. We offer different proposals to find a solution or to improve
this problems that we have in the majority of schools also analyzed the situation in several
schools to see the reality that we found. The results show that despite the weather of our
Islands only affect a few months of the year, makes it necessary to have a planned activity or
sessions for each unit. In addition, although the schools have a gym, recognized that rainy
days usually always occupied by forcing others to establish themselves in the classroom. So I
created a set of activities because it could be done easily in class differentiated by blocks.
From the results of this evaluation, presents the findings and consider proposals for
improvement. It also seeks to persuade any weather conditions can be worked almost any
content that is within the physical education curriculum, based on imagination, creativity and
diversity of activities and spaces, without involving a meteorological condition obstacle.