El Trastorn de l’Espectre Autista i la seva intervenció

Show simple item record

dc.contributor Verger Gelabert, Sebastià
dc.contributor.author Vanrell Font, Maria Magdalena
dc.date 2015
dc.date.accessioned 2018-03-21T10:26:08Z
dc.date.available 2018-03-21T10:26:08Z
dc.date.issued 2018-03-21
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/145478
dc.description.abstract [cat] El que es pretén amb la realització d’aquest TFG és conèixer un poc més el món relacionat amb el Trastorn de l’Espectre Autista, sobretot a educació infantil. Així com també conèixer la manera de treballar amb ells a l’escola i amb la família. Primerament es va fer una recerca bibliogràfica del concepte del Trastorn de l’Espectre Autista, on es pot trobar de quina manera pot intervenir el docent a l’escola i la família, la importància de realitzar un diagnòstic precoç i algunes pautes que podem seguir perquè l’infant amb autisme es senti comprès per les persones i l’entorn que l’envolten. Seguidament, es va fer un estudi d’un infant de cinc anys amb autisme, on es van dur a terme diferents entrevistes i observacions per saber com era l’infant i com era la seva intervenció a l’escola, els especialistes que treballaven amb ell, la seva organització, el material el qual treballaven, etc. Perquè un infant amb autisme vagi progressant adequadament cal que hi hagi una organització i cooperació entre la família i l’escola i, que aquesta, sigui inclusiva per tal que l’infant millori en el seu desenvolupament d’aprenentatge. ca
dc.description.abstract [eng] The aim of this TFG is to learn more about Autism Spectrum Disorder and its world, especially in kindergarten. Moreover, it also gives you knowledge about how to work with them in the school and with the family. Firstly, you can find theoretical information such as the literature concept of Autism Spectrum Disorder, where you can realize how the teacher can take part in school and family; the importance of early diagnosis; and some guidelines to know how specialists work with them, if they feel understood by the people and the environment around them. Secondly, there is a study of an autism child of five years. There are several interviews and observations on how the child was and how the intervention was in school, the specialists who worked with him, the organization, with which materials have they worked, etc. Finally, for the properly progression of an autism child we have to know that there are some needs, such as a good organization and cooperation between family and school. As well as be inclusive to let the child improve in their learning development. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.title El Trastorn de l’Espectre Autista i la seva intervenció ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.subject.keywords TEA ca
dc.subject.keywords TEA a educació infantil ca
dc.subject.keywords Intervenció docent amb infants amb TEA ca
dc.subject.udc 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics