Espai Art. Viure i créixer amb el procés de l’art. Projecte d’un centre d’activitats artístiques, per a nins i adults.

Show simple item record

dc.contributor Jaume Adrover, Maria Magdalena
dc.contributor.author Albertí Servera, Maria del Carme
dc.date 2016
dc.date.accessioned 2018-03-21T11:15:08Z
dc.date.available 2018-03-21T11:15:08Z
dc.date.issued 2018-03-21
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/145480
dc.description.abstract [cat] Recerca i disseny d’un espai que té com eix central l’art i com a protagonistes els infants. Un espai pels infants on puguin gaudir, experimentar, descobrir, emocionar-se, sorprendre’s, conèixer, divertir-se condicionant així, que pugui ser un infant creatiu i protagonista en tot moment de la construcció de la seva pròpia identitat i la seva manera de veure el món que l’envolta. ca
dc.description.abstract [eng] Research and design of a space that has like central axis the art and as a to protagonists the children. A space for the children where can enjoy, feel, discover, thrill, surprise, know, amuse conditioning like this, that can be a creative child and protagonist at all times of the building of his own identity and his way to see the world that surrounds him. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.title Espai Art. Viure i créixer amb el procés de l’art. Projecte d’un centre d’activitats artístiques, per a nins i adults. ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.subject.keywords Art ca
dc.subject.keywords Creativitat ca
dc.subject.keywords Centre ca
dc.subject.keywords Educació ca
dc.subject.keywords Procés ca
dc.subject.keywords Infants ca
dc.subject.keywords Adults ca
dc.subject.udc 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics