dc.contributor |
Ponseti Verdaguer, Francisco Javier |
|
dc.contributor.author |
Cladera Fiol, Sonia
|
|
dc.date |
2016 |
|
dc.date.accessioned |
2018-03-21T11:53:57Z |
|
dc.date.available |
2018-03-21T11:53:57Z |
|
dc.date.issued |
2018-03-21 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/145487 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Aquest treball de fi de grau que present exposa la importància de treballar l`educació emocional i fer-ho mitjançant la psicomotricitat ja que ambdues parts; emocions i moviment són fonamentals per un bon desenvolupament dels infants. Per això es recullen els termes més significatius de l`educació emocional, la psicomotricitat i la relació que hi ha entre les dues com a part fonamental de l`educació infantil. Dintre del marc teòric ens mostra les característiques generals dels infants de 0-3 anys i que entenem per educació emocional i psicomotricitat. Per acabar aquest apartat, es presenta una relació amb els dos termes i com la psicomotricitat pot ajudar a l´educació emocional. La segona part es presenta una varietat de propostes d´intervenció educativa, destinades a infants de 2-3 anys, estan dividides en 10 sessions per treballar a l´aula de psicomotricitat. Aquestes propostes estan destinades a la descoberta de les emocions. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] This bachelor thesis presents the importance of working in emotional education and do so by psychomotor since both parties; emotions and movement are fundamental to a proper development of children. Therefore lists the most significant terms emotional education, motor skills and the relationship between the two as a fundamental part of children education. Within the framework is shown the general characteristics of children 0-3 years and we understand the emotional and psychomotor education. To conclude this section, we present a list with two terms as motor skills and emotional education can help. The second part presents a variety of educational proposals of intervention, these are intended for children 2-3 years, divided into 10 sessions to work psychomotor classroom. These proposals are aimed at improving the emotions. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.title |
Educació Emocional a l'escola infantil; aprenent emocions a través de la psicomotricitat |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.subject.keywords |
Educació emocional |
ca |
dc.subject.keywords |
Educació infantil |
ca |
dc.subject.keywords |
Psicomotricitat |
ca |
dc.subject.keywords |
Emocions |
ca |
dc.subject.keywords |
Moviment |
ca |
dc.subject.udc |
372 - Ensenyament preescolar i elemental |
ca |