[cat] Aquest treball parteix de l’objectiu de destacar la importància que té el moviment corporal en el desenvolupament i aprenentatge dels infants, a través de l’observació d’un taller de kinesiologia educativa que duen a terme a l’EI Sa Torre (Manacor). També inclou una fonamentació teòrica sobre la relació que hi ha entre el cervell i el moviment per assolir un bon l’aprenentatge, el concepte de kinesiologia educativa i la seva pràctica a l’escola, entre d’altres. Aquests continguts serviran per després analitzar tres sessions del taller que s’ha anomenat abans i arribar a la conclusió que el cervell necessita del cos per aprendre així com el cos necessita del cervell.
[eng] This project has the aim to highlight the importance of corporal movement in the development and learning processes of children, through the observation of a workshop on kinesiology carried out at the EI Sa Torre (Manacor). It also includes a theoretical foundation on the relationship between the brain and movement to enable good learning processes, and the concept of educational kinesiology and its implementation in schools, among others. These contents will be used to analyze three sessions of the aforementioned workshop and draw the conclusion that the brain needs the body to learn and the body needs the brain.