dc.contributor |
Bassa Martín, Ramon Miquel |
|
dc.contributor.author |
Cantero Escacena, Ana
|
|
dc.date |
2015 |
|
dc.date.accessioned |
2018-03-22T09:37:59Z |
|
dc.date.available |
2018-03-22T09:37:59Z |
|
dc.date.issued |
2018-03-22 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/145519 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Al desenvolupament dels infants té un paper molt important el llenguatge, aspecte on
nombrosos nins presenten dificultats.
Diferents estudis evidencien l’estreta relació entre dites dificultats del llenguatge i els
problemes emocionals als infants d’Educació Primària. Partint d’aquesta relació, es planteja
un model d’intervenció sobre el llenguatge utilitzant l’expressió socioemocional com a fil
conductor, donant així resposta a les diferents necessitats dels infants i sortint d’un model
plenament clínic centrat en una única àrea, el llenguatge.
Per comprovar aquest model d’intervenció es presenta una part pràctica on es treballa amb
vuit nins d’entre 3 i 11 anys amb dificultats del llenguatge, tenint present tant les seves
necessitats en comunicació i llenguatge com a l’àmbit socioemocional. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] The language, the aspect which many children have difficulties with, has a very important
role within this development.
Some surveys show the close connection between these language difficulties and the
emotional problems in primary school children. Starting from this connection, a language
intervention model is proposed using the socioemotional expression as a common topic so as
to help with the children’s necessities and leave a clinic model focused only in one area, the
language.
To check this intervention model out, a practical part is presented in which it is done a work
with eight children between 3 and 11 years old with language difficulties, taking into account
both communication and language necessities as well as the socioemotional aspect. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.title |
Intervenció lingüística a partir de l’expressió socioemocional |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.subject.keywords |
Dificultats de llenguatge |
ca |
dc.subject.keywords |
Intervenció lingüística |
ca |
dc.subject.keywords |
Educació socioemocional |
ca |
dc.subject.keywords |
Educació infantil |
ca |
dc.subject.keywords |
Educació primària |
ca |
dc.subject.udc |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |