[cat] Així com alguns estudis estableixen Espanya com un dels països europeus amb més baix
nivell d'anglès, en aquest treball s'analitzen els principals factors que fan que això succeeixi.
Centrant l'atenció en com ensenyam als alumnes, veiem que els llibres de text són emprats per
molts de docents, però, en lloc d'això, param l'atenció en motivar als alumnes, i emprar tan
sols els llibres de text no és la forma correcta de dur-ho a terme.
D'aquesta forma, s'ha tingut en compte com aprenem la nostra llengua mare i els recursos que
empram per fer-ho, el que ens pot ajudar en l'aprenentatge d'altra llengua dins l'aula: jugant,
parlant amb els altres i emprant materials diversos. Per aquesta raó es fa una proposta de
recursos que ens poden ser útils per aprendre l'anglès a l'escola. Finalment, també hem de
pensar en les necessitats de la nostra societat, el que vol dir que s'ha tingut molt en compte
que les noves tecnologies són molt importants actualment.
[eng] As well as some studies establish Spain as one of the European countries with the most low
level in English knowledge, in this work we analyze the main factors that make this happen.
Focused on how we teach children, we will see that textbooks are used by a lot of teachers.
Instead, we focus our attention on motivate children, and use only textbooks isn't the correct
way for doing it.
In this way, we have kept in mind how we learn our mother tongue and the resources we use,
what can help us to learn another language: playing, speaking with others and using a lot of
different materials. For this reason, some resources that can be useful to learn English at
school are proposed. Finally, we have to think on the needs of our society, what means that
we had in mind that technologies are very important nowadays.