dc.contributor |
Petro Balaguer, Ana Belén |
|
dc.contributor.author |
Boned Martín, Elena
|
|
dc.date |
2017 |
|
dc.date.accessioned |
2018-05-15T09:26:01Z |
|
dc.date.available |
2018-05-15T09:26:01Z |
|
dc.date.issued |
2018-05-15 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/145783 |
|
dc.description.abstract |
[cat]El present document tracta de donar una nova visió vers al treball de les matemàtiques en els
centres educatius. Per assolir-ho, en primer lloc, s’exposen les diferents consideracions i punts
febles o errors que cometen alguns docents a l’aula, seguit de l’explicació de noves
metodologies que donen peu a treballar qualsevol contingut o àrea de manera global i
integradora. Més concretament, parlam dels ambients d’aprenentatge donant visió als espais,
material i rol de l’adult. Finalment, per donar veu als infants, es recullen una sèrie d’accions que
sorgeixen de manera espontània allà on, a partir de l’anàlisi, es veu reflectit tot el treball que fan
vers als continguts matemàtics que s’esdevenen implícitament en el seu dia a dia. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng]This document tries to give a new vision to work towards mathematics in schools. To achieve
this, firstly, we set out the various considerations and weaknesses or mistakes some teachers
do in the classroom, followed by the explanation of new methodologies that give rise to any
content or work area in a global and inclusive way. More specifically, we are talking of learning
environments watching spaces, materials and the role of the adult. Finally, to give voice to
children, se have a series of actions that come spontaneously, from the analysis, we see
reflected all the work they do towards the mathematical content that occur implicitly in their life. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
372 - Ensenyament preescolar i elemental |
ca |
dc.title |
Anàlisi del contingut matemàtic en la metodologia dels ambients d'aprenentatge: donar veu a les accions espontànies dels infants |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.subject.keywords |
matemàtiques |
ca |
dc.subject.keywords |
ambients |
ca |
dc.subject.keywords |
lògica |
ca |
dc.subject.keywords |
numeració i càlcul |
ca |
dc.subject.keywords |
geometria |
ca |
dc.subject.keywords |
mesura |
ca |
dc.subject.keywords |
estadística |
ca |
dc.subject.keywords |
probabilitat |
ca |
dc.subject.keywords |
lliure circulació |
ca |
dc.subject.keywords |
accions dels infants |
ca |
dc.subject.keywords |
experimentació |
ca |
dc.subject.keywords |
manipulació |
ca |
dc.subject.keywords |
aprenentatge autònom |
ca |