[cat]L'assignatura de matemàtiques té l'etiqueta de difícil i avorrida. En general provoca pors,
inseguretats i ansietats en els infants que no troben el resultat desitjat.
Encara que a infantil no existeix aquesta assignatura com a tal sí que es treballen molt de
conceptes matemàtics de manera constant i durant el nostre dia a dia.
Amb aquest treball es pretén donar una altra visió de les matemàtiques. Volem aprofitar el
recurs del conte i el sentiment de motivació i diversió que aquests provoquen als infants, per
treballar les matemàtiques.
Es tracta de treballar les matemàtiques i els seus conceptes a través dels contes. Per això hem
de tenir en compte les capacitats i habilitats dels infants pel que fa a llenguatge, lectura i
comprensió i matemàtiques.
La intenció és seleccionar contes i treballar conceptes matemàtics proposant diverses activitats
les quals tindran com a fil conductor el conte.
[eng]The subject of mathematics is difficult and boring label. Usually caused fears, insecurities and
anxieties in children found that the desired result.
Although this subject has children does not exist as such if they are working very consistently
and mathematical concepts in our daily lives.
This work aims to provide a different view of mathematics. We take the action of the story and
the feeling of motivation and fun these last causing the child to work on math. It is working and
mathematics concepts through stories. So we must take into account the abilities and skills of
children in terms of language, reading comprehension and mathematics.
The intention is to select stories and work math concepts proposing various activities which
will have as theme the story.