[cat] En el Treball de Fi de Grau que a continuació s'exposa, s'emfatitza la importància de la influència dels contes en el desenvolupament lingüístic dels infants durant el segon cicle d'educació infantil. D'aquesta manera, s'ha dut a terme una proposta d'intervenció que consisteix en la realització d'activitats (relacionades amb diferents contes) que tenen com a objectiu ajudar a desenvolupar el llenguatge dels alumnes en diferents àmbits: pronunciació, vocabulari, estructures lingüístiques, etc. Així doncs, també s'ha realitzat una gràfica d'avaluació que ajudarà a determinar si els alumnes han millorat o no el seu desenvolupament lingüístic a partir de les activitats narratives prèviament proposades.
[spa] En el Trabajo de Fin de Grado que a continuación se expone, se enfatiza la importancia de la influencia de los cuentos en el desarrollo lingüístico de los niños durante el segundo ciclo de Educación Infantil. De esta manera, se ha llevado a cabo una propuesta de intervención que consiste en la realización de actividades (relacionadas con diferentes cuentos) que tienen como objetivo ayudar a desarrollar el lenguaje de los alumnos en distintos ámbitos: pronunciación, vocabulario, estructuras lingüísticas, etc. Así pues, también se ha realizado una gráfica de evaluación que ayudará a determinar si los alumnos han mejorado o no su desarrollo lingüístico a partir de las actividades narrativas previamente propuestas.
[eng] In the Final Degree Project that is presented below, the importance of the influence of stories on the linguistic development of children during the second cycle of Early Childhood Education is emphasized. In this way, an intervention proposal has been carried out consisting of the realization of activities that aim to help develop the language of the students. Therefore, an evaluation chart has also been created that will help determine if the students have improved their linguistic development or not from the previously proposed narrative activities.