La resposta educativa davant la infància protegida. La relació del docent amb les famílies d’acolliment familiar

Show simple item record

dc.contributor Ferrer Ribot, María Jerónima
dc.contributor.author Galera Garcia, Marta
dc.date 2018
dc.date.accessioned 2018-09-13T08:45:44Z
dc.date.available 2018-09-13T08:45:44Z
dc.date.issued 2018-09-13
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/147406
dc.description.abstract [cat] Actualment es té constància de la infància protegida a la nostra societat, però no de les mesures d’ajuda amb les que compta. És important que es coneguin els programes d’acolliment familiar tant a l’àmbit social com sobretot en el seu funcionament amb els centres educatius. Aquest treball recull i analitza les relacions entre els docents i les famílies acollidores a l’aula, concretament per comprovar com es complementen aquests dos agents per tal d’afavorir a la infància vulnerable. És per això que la investigació parteix de posar en coneixement els principals conceptes de famílies acollidores, la infància protegida als centres educatius i la seva resiliència. ca
dc.description.abstract [eng] Nowadays, there is evidence of protected childhood in our society, but not of the help measures it has. It is important to know the foster family programs both in the social field and especially in its operation with the schools. This work collects and analyzes the relationships between teachers and cozy families in the classroom. Specifically to verify how these two parts are complemented in order to favor vulnerable children. That is why the investigation starts by making known the main concepts of cozy families, protected childhood in schools and their resilience. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject.other Relació família-escola ca
dc.subject.other Acolliment familiar ca
dc.subject.other Infants tutelats ca
dc.subject.other Resiliència ca
dc.subject.other Vulnerabilitat ca
dc.title La resposta educativa davant la infància protegida. La relació del docent amb les famílies d’acolliment familiar ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics