L’Escola Nova. Una proposta per una educació de qualitat. Grau d'Educació Infantil

Show simple item record

dc.contributor Ponseti Verdaguer, Javier
dc.contributor.author Guardiola, Neus
dc.date 2018
dc.date.accessioned 2018-09-14T10:47:50Z
dc.date.available 2018-09-14T10:47:50Z
dc.date.issued 2018-09-14
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/147415
dc.description.abstract [cat] En el present treball de fi de grau, pretén donar una visió i una primera aproximació de l’Escola Nova i les metodologies aplicades a l’educació infantil dintre d’aquest moviment. L’acció, la vivència i l’experimentació dels nins i les nines són la garantia de l’aprenentatge. El més significant de les metodologies dintre de l’Escola Nova és la utilització del joc com l’activitat primordial del dia a dia. Seguint evidències i estudis de diferents autors com Montessori, Steiner i Rebeca i Mauricio Wild, entre d’altres, s’exposen els diferents projectes i teories educatives basats en mètodes i pedagogies aplicades fins ara. Aquest treball, també pretén mostrar la necessitat d’un canvi en molts de centres per passar a una metodologia més activa, on l’infant sigui el centre de l’aprenentatge. Finalment, es desenvolupen 3 propostes que pretenen ser una mostra de com aplicar les diferents metodologies en un centre amb infants de 3-6 anys. ca
dc.description.abstract [eng] The following document is a Project that its aim is to provide a view and a first approximation to The New School and the applied methodologies since pre-primary schools until nowadays. The action, the experimentation and experience are the guarantee of the children’s learning. The most significative aspect of the New School’s methodology is the play as the daily essential activity. Following the different author’s evidence and studies such us Montessori, Steiner, Rebeca and Mauricio Wild, among others, show the different educational project and theories based on the method and pedagogies applied until these days. This projects aim is to show the necessity of change in several schools and turn into a more active methodology, where the kid is the centre of the learning process. Finally, 3 proposals will be developed that pretend to be a sample of how to apply several methodologies in a school where the kids are from 3 to 6 years-old. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject.other Educació Infantil ca
dc.subject.other Escola Nova ca
dc.subject.other Joc ca
dc.subject.other Aprenentatge vivencial ca
dc.subject.other Aprenentatge experimental ca
dc.title L’Escola Nova. Una proposta per una educació de qualitat. Grau d'Educació Infantil ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics