dc.contributor |
Pinya Medina, Carme |
|
dc.contributor.author |
Leonés Carbonell, Deyanira
|
|
dc.date |
2018 |
|
dc.date.accessioned |
2018-09-14T11:27:43Z |
|
dc.date.available |
2018-09-14T11:27:43Z |
|
dc.date.issued |
2018-09-14 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/147423 |
|
dc.description.abstract |
[abstract not available] |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
372 - Ensenyament preescolar i elemental |
ca |
dc.subject.other |
Comunitat d’aprenentatge |
ca |
dc.subject.other |
Aprenentatge dialògic |
ca |
dc.subject.other |
Interaccions |
ca |
dc.subject.other |
Ajuda entre iguals |
ca |
dc.subject.other |
Individualització |
ca |
dc.title |
El rol dels mestres en el Grups Interactius a Educació Infantil |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|