Desenvolupament del llenguatge oral a través dels contes: Una proposta d’intervenció al segon cicle

Show simple item record

dc.contributor Mesquida Cantallops, Joan Antoni
dc.contributor.author Molina Thorne, Noemí
dc.date 2018
dc.date.accessioned 2018-09-17T09:23:39Z
dc.date.available 2018-09-17T09:23:39Z
dc.date.issued 2018-09-17
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/147439
dc.description.abstract [cat] El següent treball pretén posar l'accent en la importància de l'estimulació del llenguatge en l'etapa d'infantil remarcant especialment el segon cicle. És vital treballar i estimular el desenvolupament correcte del llenguatge oral i les habilitats comunicatives per tal de detectar possibles complicacions i anomalies que són corregibles en aquesta etapa del desenvolupament humà. Per això hem elaborat una proposta d'intervenció amb la intenció de treballar i estimular el llenguatge oral i les habilitats comunicatives així com la lectoescriptura en el segon cicle d'infantil, més concretament en alumnes del darrer curs (5 anys). A més, el següent treball pretén utilitzar com a recurs principal els contes, ja que es tracta d'una eina valuosa que connecta de manera especial amb els infants i és un recurs que permet estimular de manera efectiva el llenguatge en la primera infància. Per a la realització de la proposta ens hem basat en un recull de contes tradicionals i actuals. ca
dc.description.abstract [eng] The following paper aims to put the focus on the importance of language stimulation in early development stages. Specially from 3 to 6 years of age. It is vital to work and to stimulate the development of oral language and communication skills to detect possible complications that can be corrected at this stage of human development. That is why we have created a proposal for intervention with the intention to work and stimulate oral language skills as well as reading and writing skills in kindergarten, more specifically in students of last grade. In addition, the following work intends to use fairy tales as a main resource of language development. As we consider fairy tales as a valuable tool that connects in a special way with young children and, it’s a resource that allows to stimulate effectively oral skills in early childhood. For the realization of this proposal we have based on a collection of traditional and modern stories. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject.other Llenguatge oral ca
dc.subject.other Habilitats comunicatives ca
dc.subject.other Segon cicle d’Educació Infantil ca
dc.subject.other Desenvolupament ca
dc.subject.other Estimulació del llenguatge ca
dc.subject.other Literatura Infantil ca
dc.title Desenvolupament del llenguatge oral a través dels contes: Una proposta d’intervenció al segon cicle ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics