L’ensenyament de la música a partir del moviment a Educació Infantil

Show simple item record

dc.contributor Gelabert Gual, Llorenç
dc.contributor.author Nicolau López, Maria Antonia
dc.date 2018
dc.date.accessioned 2018-09-17T09:28:27Z
dc.date.available 2018-09-17T09:28:27Z
dc.date.issued 2018-09-17
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/147442
dc.description.abstract [cat] La intenció d’aquest treball de fi de grau és oferir un recull de propostes didàctiques d’ensenyament musical endreçades als infants de segon cicle d’Educació Infantil. Amb aquestes activitats es pretén que els infants puguin desenvolupar capacitats musicals i motrius. A més, d’afavorir una vivència pel desenvolupament del sentit rítmic, l’escolta activa, l’expressió corporal i la creativitat. Així mateix, la metodologia utilitzada permetrà l’adquisició d’un aprenentatge significatiu i lúdic amb el qual els infants adoptin un paper actiu. Aquest recull de propostes didàctiques es basa amb la metodologia de Dalcroze, deixant enrere d’aquesta forma els procediments d’aprenentatge musical tradicionals. Aquestes noves metodologies ens permeten posar en pràctica la relació entre el moviment i la música, donant lloc a la imaginació, la curiositat i la motivació per aprendre. ca
dc.description.abstract [eng] The goal of this paper is to offer a collection of musical teaching proposals for children in the second cycle of infant education. Through this activities is intended that children are able to develop musical and motor skills, in addition to favoring an experience for the development of the rhythmic sense, active listening, body expression and creativity. Likewise, the methodology used will allow the acquisition of meaningful and playful learning through which children take an active role. This collection of didactic proposals is based on Dalcroze methodology, leaving behind the traditional music learning procedures. These new methodologies allow us to put into practice the relationship between movement and music, giving rise to imagination, curiosity and motivation to learn. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject.other Educació Infantil ca
dc.subject.other Música ca
dc.subject.other Moviment ca
dc.subject.other Aprenentatge significatiu ca
dc.subject.other Dalcroze ca
dc.title L’ensenyament de la música a partir del moviment a Educació Infantil ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record