dc.contributor |
Petro Balaguer, Ana Belén |
|
dc.contributor.author |
Pérez Ramón, Soraya
|
|
dc.date |
2018 |
|
dc.date.accessioned |
2018-09-17T10:38:59Z |
|
dc.date.available |
2018-09-17T10:38:59Z |
|
dc.date.issued |
2018-09-17 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/147450 |
|
dc.description.abstract |
[cat] En aquest Treball de Fi de Grau s'han relacionat les matemàtiques i l'art plàstic i
sensorial, per tal de fer-ho s'han realitzat diferents propostes a una escola on es treballa per
ambients. Gràcies a això, s'han pogut observar les diferències existents entre els infants de 3,
4 i 5 anys que han volgut realitzar les propostes.
Els infants en aquesta etapa d'Educació Infantil tenen un cert interès per representar
les diferents quantitats mitjançant jocs, d'aquí la meva motivació per treballar aquest
contingut. En aquest projecte s'han treballat de manera específica els nombres i la qualitat de
quantitat, i a més, s'ha incorporat l'atzar en algunes de les propostes per introduir als infants
en aquest món de probabilitat.
En aquest projecte on s'ha treballat la quantia des d'una perspectiva artística s'ha fet un
recopilatori de les propostes duites a terme, així com una anàlisi dels resultats obtinguts i unes
conclusions d'aquests. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] In this final degree project, Mathematics and plastic and sensorial Arts have been
related. In order to do it and taking into account both areas, I have accomplished different
proposals at a school where the most significant methodology used is working through
learning environments. For that reason, I have been able to observe many differences from
children who are 3, 4 and 5 years old. Generally, from those who have been interested in my
proposals.
I have realised that children, in nursery education, have a certain interest to represent
different quantities through games, and that was my motivation to start working on this
content. In this project I have specifically worked on the names and the quality of quantity, and I also have incorporated the randomness in some of the proposals with the objective to
introduce children in the world of probability.
On this project I’ve been working in the quantity from an artistic perspective and I
have done a compilation from the proposals carried out and also an analysis from the results
and the conclusions obtained. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
372 - Ensenyament preescolar i elemental |
ca |
dc.subject.other |
Matemàtiques |
ca |
dc.subject.other |
Art |
ca |
dc.subject.other |
Quantia |
ca |
dc.subject.other |
Atzar |
ca |
dc.subject.other |
Ambients |
ca |
dc.title |
Nombratzart |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|